Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 21 iunie 2022

Despre Fairy Max Power

     Întrerupem puțin seria articolelor despre vacanță, pentru a vă aduce în atenție noul Fairy Max Power, nu de alta, dar  după vacanță avem din nou, vase de spălat :))) Eu am primit spre testare, produsele, de la echipa BUZZStore.

    Sunt convinsă că știți de ce este în stare detergentul de vase Fairy. Fairy Max Power oferă o spălare mai rapidă și eficientă a vaselor, comparând cu alte produse similare. Noua sa formulă distruge cu ușurință straturile de grăsime și urmele de mâncare arsă, oferindu-ne timp pe care să-l petrecem cum vrem noi. Eu mi-am pus o bere :))). Detergentul ăsta știe clar ce are de făcut. 


        În plus, noul Fairy Max Power are tehnologie antiscurgere. Zici că vorbim de nave spațiale :))) Are prima sticlă întoarsă cu susul în jos, care, zic producătorii, previne scurgerea. Nu are capac care să se murdărească și într-adevăr, are dozare ușoară. Adică strângi puțin recipientul si detergentul iese printr-un orificiu care se deschide sub presiune. Acum, de treaba asta cu dozarea, nu prea știu ce să zic. Dacă strângi ceva mai tare, nu mai pui doar o picătură de detergent. Îți asumi riscul :))) Eu, recunosc că am un dozator de săpun, din sticlă incoloră, pe post de dozator de detergent de vase, așa că dozarea nu reprezintă o problemă, pentru mine.

       Nu pot să închei prezentarea fără să scriu despre arome. Lămâie, rodie și arbore de ceai. Sunt belea!!! Îmi plac tare mult și miroase tare frumos, când spăl vasele. Nu sunt o amatoare de spălat vase. O fac pentru că trebuie, însă acum măcar miroase tare bine. Deși rodia este unul dintre fructele mele preferate, la noul Fairy Max Power prefer aroma de arbore de ceai. E cumva răcoritoare și mă duce cu gândul la briza mării printre rufe albe uscate la soare. Nah, fiecare cu ce poate. 

    Cert e ca noul Fairy Max Power poate. Pe spălat vasele e profesionist. Voi l-ați încercat? Dacă da, aveți vreun preferat? 

Niciun comentariu: