Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 8 decembrie 2020

Paleta de farduri PARLESQUE de la Avon

            Se pare ca am fost tare cumințică în acest an, dar fiind faptul că am avut parte de multe produse pentru testare, oferite de BUZZStore. Atât de cumințică încât acum am în testare paleta de machiaj pentru față și ochi Pearlesque din gama Mark a celor de la Avon. Paleta conține cinci farduri mate, trei farduri strălucitoare și un iluminator. Culorile sunt belea!!! Nebune dar adorabile și frumoase (ca mine 😛) Bineînțeles că le voi purta pe toate. Nu toate odată... pe rând, combinate... :))) Din punct de vedere al culorilor, sunt topită după aceasta paletă. Si ambalajul este atât de elegant si frumos! 

            Urmează să o testez să văd cât de pigmentate sunt nuanțele, cât de fin se aplică, cât de bine se blenduiește fardul și cât de bine rezistă la transfer.Sper din toată inima să nu mă dezamăgească, pentru că deja e vorba de dragoste la prima vedere...

             Iaca poze


            Sincer, pozele nu reușesc sa redea nuanțele fardurilor. Nici în broșura Avon nu se văd cum sunt, de fapt. În cazul în care vreți să știți ceva anume despre această paletă, lăsați mesaj în comentarii și voi testa pentru voi. 

Niciun comentariu: