Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 10 decembrie 2020

Din nou, Lenor

             Doamnelor și domnilor, tadaaaammm, Lenor a revenit în casa mea, spre testare. De data aceasta este vorba despre balsamul de rufe Lenor în două dintre ce șapte arome. De data aceasta, kitul de testare trimis de cei de la BUZZStore conține un bidon cu 1,5 litri de balsam Lenor Fun cu note de rodie, crin și fructe tropicale, un bidon cu 1,5 litri de balsam Lenor Love cu note de trandafir, frezie și vanilie, două capsule cu detergent Lenor și un calendar pentru birou, foarte frumos și vesel, pentru anul 2021.

            Am să folosesc și am să vin cu păreri pro sau contra, după caz. Cunoscând balsamul Lenor de o mie de ani (vorba vine) mă aștept ca și noutățile apărute să fie la fel de bune, adică să lase hainele moi, să le facă ușor de călcat, să protejeze țesătura și mai ales să se păstreze parfumul.



            Recunosc că nu îmi amintesc să fi dat de noile balsamuri prin magazine, dar nici nu cred că am fost atentă. Dacă voi le-ați folosit, lăsați mesaj în comentarii!

Niciun comentariu: