Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 19 noiembrie 2020

Rujuri Avon de la Buzzstore

             Astăzi aș fi avut un alt articol în minte, doar că cei de la Buzzstore s-au gândit că ar fi bine să vorbesc despre rujuri. Și-or fi zis oamenii că e timpul să mai ies din tiparul ”bubulina gospodina”, să depășesc testările de detergenți și să mai testez si rujuri. Bineînțeles că nu poate decât să mă bucure, schimbarea. Eu mai am două nuanțe de ruj rezistent la transfer de la Avon și doua de la altă marcă, doar că toate sunt lichide. Mi-aș fi dorit un ruj solid dar rezistent. Recunosc că sunt consumatoare de produse Avon, cam de când au apărut ele pe la noi și văzusem în catalog rujul AVON Power Stay SuperLight. Chiar mă pregăteam să-l pun într-o comandă, când cei de la Buzzstore m-au anunțat că am fost selectată să testez rujul. 

                L-am primit astăzi. Nu una, ci două nuanțe. ”Pover Up Pink”, care mie mi se pare un roz superb, și ”In Control Coral”, care, de fapt e un roșu ce nu cred că mi se potrivește și pe care nu știu dacă o să-l port. Mă și gândesc că, fiind de-o seamă cu Oltul, nu mi se mai potrivește rujul roșu. Adevărul este că acest roșu nu s-a potrivit niciodată cu tenul meu, cu forma buzelor, cu dantura... O să-l aplic și o să pun poză aici, să ziceți și voi dacă să port roșu sau numai roz :))) 

   

            Producătorul zice ca rujul Avon Power Stay SuperLight e cu bătaie lungă (pardon, are efect de lungă durată) nu se întinde sau estompează și persistă până la 10 ore. Tot producătorul zice că rujul se simte confortabil și are o formulă ușoară. 
            Eu mă aștept să reziste măcar 8 ore chiar și sub mască, sa nu se estompeze prea tare în locul în care țin țigara, să nu mi se strângă pe buze spre sfârșitul zilei și să nu trebuiască să îl dau jos de pe buze cu șpaclul. Nu râdeți, că am ceva experiențe... 
             Acum... vom trăi și vom vedea. Eu am zis să vă zic și vouă că am produse noi în testare, si, dacă sunteți ca mine, și nu renunțați la machiaj din cauza măștii, mai treceți pe aici să vedeți rezultatul testării.
            Hai să fim sănătoși cu toții! 

Niciun comentariu: