Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

vineri, 20 noiembrie 2020

Cumpărături Jumbo

           Am fost duminică la cumpărături, cu mama. Cumpărături lunare din Auchan. Nu o să vorbesc despre acele cumpărături, pentru că nu am apucat să fac fotografii, dar vreau să vă spun ca magazinul are acum program de la ora 7 și nu de la 9, cum era înainte. Noi am ajuns pe la 8.45 si la 10.30 eram deja cu bagajele în mașina. Recunosc că mă felicit pentru alegere, pentru că la 10.30 era magazinul plin. 

           În schimb, când am ajuns la Jumbo, în celălalt capăt de oraș, am stat la coadă ca să putem intra. La fel, era plin, dar mai gol decât când am ieșit. Nu cred că voi mai ajunge curând în Jumbo și cred că nici oamenii care au fost duminică. :) Majoritatea au cumpărat jucării, jocuri și decorațiuni de Crăciun. Poate părea devreme, față de alți ani, dar ori a fost zi de salarii și au venit la cumpărături, ori din perspectiva unei izolări forțate, oamenii au mers la Jumbo cu speranța de a crea ceva normalitate zilelor de sărbătoare care urmează. Cert este că normalitatea aia pe care o cunoșteam noi, nu mai există. Coada de intrare în magazin mi-a amintit de niște vremuri și mi-a lăsat un gust amar. Nu îmi place noua normalitate.

            Dar îmi plac produsele pe care le-am cumpărat. Pe unele le-am cumpărat pentru viitoare proiecte de meșterit, altele vor completa cadourile pentru Crăciun (pe care, probabil, le voi trimite prin curierat) iar altele mi-au plăcut pur si simplu.

             Voi începe cu colile de carton A4, gata printat, colorat - 9,99lei/set de 8 buc, set de coli colorate si sclipicioase -3,99lei/ set de 5 buc, folie abțibilduri -2,99 lei cea cu craciunite, 2,49 lei cea cu moși, caiet tip I- 0,99lei, caiet tip II- 1,49lei, caiet dictando A4, cu spiră -5,99 lei, stilou Pelikan alb -24,99lei, set 100 rezerve cerneală -12,99lei, lipici Bic -7,99 lei, bețe frigărui-4,99 lei, șevalet - 4,99lei, suport ceramică aromaterapie -4,99lei, ghiveci de flori -4,99lei

          
          Dacă vă întrebați ce-i cu stiloul, rezervele și caietele, nu, nu am copil la școală, toate sunt pentru un proiect despre care voi face un articol separat, la timpul lui. La fel și restul produselor, cu excepția suportului ceramic care va completa un cadou și a șevaletului pe care l-am cumpărat pentru o icoană din lut, că mă omora mama cu ideea că nu stă icoana cum ar trebui. Acum stă și e toată lumea mulțumită. :))
          Am mai cumpărat un aranjament din bețe, flori și pânză de sac -12,99lei, care pus într-o vază argintie arată foarte bine lângă peretele meu albastru din sufragerie; o rolă de protecție antiaderentă pentru covoare-4,99lei, cumpărată pentru colega de birou; o rolă de folie autocolantă, tot pentru un viitor proiect; două lanterne cu led, care luminează de îți scot ochii -14,99lei/buc, ambele de pus în cadouri; ceva decorațiuni crăciunistice 1,99lei/buc, care, la fel, vor completa cadourile; doua lumânărici cu miros de caramel și plăcinta cu mere -2,49lei/buc; o cutie cu fulgi de plastic -4,99lei, care vor fi folosiți la decorat de Crăciun, washi tape set de 7 buc -3,99 lei, că nu se putea altfel :))); scrumieră -9,99lei, doar pentru că mi-a plăcut, set brichete -14,99lei, scumpe dar nu se termină niciodată, pentru că le pierdem ;))), o cutie din tablă -4,99lei, unde să ținem medicamente uzuale, deși la noi uzual nu este deloc de pus lângă medicamente; o cutie cu șervețele  -3,99lei, clești de rufe -4,99lei/set, și un burete din silicon, pentru vase -4,99 lei, pentru că încerc să găsesc înlocuitor clasicilor bureți de vase. 


          Acestea fiind cumpărate, nu mai rămâne decât să mă apuc de proiectele pe care le am în minte și pentru care îmi mai trebuie un șut în dos să le duc la bun sfârșit. De cele mai multe ori, am proiectele în minte, am materialele dar dispare cheful. Sper ca acum să mă mobilizez. :)))
          Una peste alta, mai am de făcut ceva cumpărături lunare din Lidl, dar cred că ar trebui să urmez exemplul celor care au cumpărat jucăriile pentru Crăciun și să termin și eu de completat cadourile, să fac lista și să cumpăr mare parte din produsele necesare pentru mesele de sărbători. Nu vreau să mai stau la coadă...
          Voi în ce stadiu sunteți în ceea ce privește pregătirile pentru sărbători? Sunteți gata sau tot în derivă, ca mine? Lăsați mesaj în comentarii!!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Cadourile de Craciun le-am cumparat pe rand, in octombrie si in noiembrie. Le-am comandat exclusiv online, de la magazine pe care le cunosc (in general) si-am cautat sa fie transportul gratuit sau sa prind reduceri care sa atenueze transportul. Insa n-am avut multe cadouri de cumparat, doar pentru cateva persoane, iar prioritari au fost copiii din familie (pentru ei e bucuria cea mai mare).
Jumbo nu avem in oras, am inteles ca e un magazin cu de toate, in care intri cu un scop si iesi cu mai multe :)).
Cred c-as fi cumparat si eu macar o decoratiune de Craciun (in fiecare an aveam "traditia" sa-mi cumpar cate 1-2 decoratiuni dragute pentru brad, chiar si mai scumpe, pe principul "sa fie una, dar buna", dar anul asta cel mai probabil o sa fac "skip" la obicei).

Maya spunea...

Îmi place Jumbo, mai ales în perioada decorațiunilor de Crăciun, dar sunt fericită că nu am nici unul în apropiere, cumva pe chestiile astea mici, drăguțe și la care ma gandesc „ef sunt 3 lei ” nu reușesc niciodata sa respect bugetul alocat :)

Anonim spunea...

buna cristina !
cosul plin , asa patesc si eu cand intru in jumbo bine ca nu o fac decat de doua maxim de trei ori pe an .asteptam sa ne povestesti despre noile proiecte si nu ne mai scrii nimic .. despre ferma , despre casa , despre meniu . ...despre orice ca tu povestesti frumos .
o saptamana minunata !
rodica

CCristinaC spunea...

Anonim draga, asa este. La Jumbo nu intri dupa un singur lucru. Bine, poti sa intri dupa unul singur, dar sigur iesi cu mai multe. :)))
Eu am facut alta traditie de Craciun. Imi fac singura decoratiuni pentru brad sau pentru casa. Slabe sanse sa le mai dau, cand vor fi prea multe :)))

CCristinaC spunea...

Maya, la Jumbo intri cu buget intre x si y lei, cu distanta mai mare intre x si y :)))) Magazinul Jumbo la care merg eu, este la vreo 25 de km de locuinta... traiasca autoturismul !!

CCristinaC spunea...

Rodica, as mai scrie eu, multe, dar sunt un pic delasatoare si indisciplinata. Sa vezi cate am de scris cand sunt singura, la volan, mamaaaa... cred ca imi iau un reportofon, că pana ma asez la laptop, uit ce aveam de zis :))))
Saptamana minunata sa ai si tu!

Maya spunea...

cel mai apropiat de mine e la vreo 200 de km de aia am noroc :))