Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

sâmbătă, 26 octombrie 2019

Campanie Buzzstore -Persil Discs 4 in 1

          Anul acesta am avut norocul sa fiu selectata de Buzzstore sa incerc noile capsule de la Persil Discs 4 in 1, care asa cum se arată pe site-ul Persil, este ” primul detergent care combină puterea a 4 beneficii într-o singură capsulă - Persil Discs 4în1. Este puternic împotriva petelor, oferă strălucire, prospeţime şi îngrijeşte ţesăturile”.
          Vineri, 25 octombrie, am primit coletul. Noroc cu domnul din dotare care si-a adus aminte ca ar trebui sa sosească acest colet, pentru că, atunci când m-a anunțat firma de curierat că am colet de primit, m-am uitat ca o curcă-n lemne. Pur și simplu nu-mi aminteam să mai fi comandat ceva. 😂 
           Am primit pachetul si... cand l-am deschis, nu mică mi-a fost mirarea să constat că era o cutie a 11 capsule din Persil Discs 4 in 1 Color si o cutie a 11 capsule din Persil Discs 4 in 1 Regular. Să tot speli, nenică!!!
          În plus, în pachet mai erau 10 mostre Persil Discs 4 in 1, care vor merge la 10 dintre prietenele mele împreună cu câte un pliant informativ. Am mai primit și un tricou care, pentru că îmi este mic, îl va purta mama cu drag.




         Ce pot sa spun deocamdată, e că îmi place foarte tare să țin capsulele în mână. Sunt fine și plăcute la atingere și zău că pot fi folosite pe post de jucărie antistres. :)))))
          Deși am coșul de rufe plin și în mașină mai am depozitate câteva perechi de pantofi sport pentru spălat, am să spăl abia luni. Nu risc să fiu linșată de mama, dat fiind faptul că azi e Sf. Dumitru. Abia aștept să folosesc Persil Discs 4 in 1, ținând cont că am de spălat  și lenjeria de pat care e cam pretențioasă în ceea ce privește culorile, precum și un mare teanc de prosoape care sper să rămână moi și pufoase. 
          Și ca un secret (care să rămână intre noi, da?) vă spun că am de gând să țin câteva capsule și să spăl hainele de pe traseu ale domnului din dotare. Vine peste doua săptămâni. Atunci va fi adevărata probă pentru Persil Discs 4 in 1. Dacă va reuși să curețe petele cu care se întorc șoferii din curse, atunci acest detergent se va regăsi în casele multor soții de șoferi. Vom trăi și vom vedea. Vă țin la curent! 

Niciun comentariu: