Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

sâmbătă, 20 octombrie 2018

Dimineață liniștită de sâmbătă


        
          Odata cu trecerea anilor (ca sa nu zic de faptul ca imbatranesc), am invatat sa apreciez din ce in ce mai mult linistea diminetilor de weekend si ori de cate ori am posibilitatea, ies in balcon si imi beau cafeaua, insotita de o carte. 
          Primavara si toamna sunt anotimpurile excelente pentru activitatea asta, balconul fiind orientat spre est. Iarna, ma infasor intr-o patura pufoasa, imi lipesc talpile de calorifer si tot imi fac placerea de a bea cafeaua in balcon.Vara, in schimb, e crima si pedeapsa. Reusesc sa fac asta dar daca ma trezesc cand rasare soarele si sincer, nu prea reusesc. 
          Sper, in schimb, sa reusesc, in urmatorul an, sa reamenajez balconul, sa reorganizez spatiul de depozitare (ca, deh, asa-i la bloc) si sa il decorez cu mai multe obiecte in stilul romantic si shabby chic. Daca tot e rasfat, pai sa fie rasfat ... 
        Astazi mi-am facut un ness cu lapte si am citit, mangaiata fiind de un soare caldut, acompaniat de ceva nori si miros curat de dupa ploaie. Frumos mod de a-mi incepe weekend-ul, nu? 
          Voi aveti un mod preferat de a va incepe weekend-ul?



Niciun comentariu: