Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

miercuri, 10 decembrie 2014

Lavanda cadou :)

         In urma cu ceva vreme am participat pe facebook la un concurs organizat de Herba Levantina si Nasturelul Fermecat 
        Premiul-produsele din fotografie : apa de lavanda, o bagheta de lavanda, zahar cu lavanda, un dovlecel si doi saculeti cu lavanda. In foto este doar un saculet pentru ca am daruit unul inainte de a face fotografia. Dar din dar se face Rai, nu?
         Vreti sa stiti cum miroase casa mea? Magnific! Am facut si paine in aceasta seara si amestecul de paine calda cu lavanda e minunat. Pot sa zic ca mirosea ca in Gradina Raiului, in casa mea :)

Niciun comentariu: