Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

sâmbătă, 13 decembrie 2014

Ce fata are mama!

          Atita lucru m-a invatat si pe mine mama, ca nu e frumos sa ma laud, ca cica trebuie sa ma laude altii. Da' daca "altii" nu stiu depsre ispravile mele, atunci cum sa ma laude? Si ca sa nu ramin frustrata si sa ajung pe la psiholog, mai bine ma laud singura :))))
           Am reusit sa-mi fac un program pentru zilele astea de pina in sarbatori si sa ma si tin de program. Sa exemplific. :) La serviciu sunt la zi cu tot ceea ce inseamna situatii statistice, mi-au iesit calculele pe toate "rindurile si coloanele", la arhiva mai am de dus doar actele de saptamina viitoare, am pregatit si mapele pentru anul viitor si... am impodobit bradutul de la birou. :))) Vinrei, 19 decembrie, va fi ultima zi de lucru din acest an. :)
             Acasa, astazi am facut curatenia generala editia "Craciun". Am frecat podelele in genunchi si acum ma dor de parca nu-s ai mei. Nu-i nimic, la ce podele stralucitoare am, merita. M-am cocotat pe si dupa mobila, am mutat canapele si mobilier si am frecat si in cel mai greu accesibil loc. Am profitat de soarele superb si am spalat trei masini de rufe. Am spalat si calcat perdelele. Frumoase sunt asa, mari si dese, dar greu rau la calcat. Mai am sa spal "farfuriile" a doua plafoniere, insa aici trebuie sa-l urc pe sot sa le desfaca. Pina si cutiile mele cu margele le-am aranjat :)
          Tot astazi am reusit sa fac si o ciorba de oase afumate, o varza la cuptor si paine.
          Nu-i asa ca merit sa fiu laudata? Sa nu fiu de deochi :))) Ptiu, ptiu, ptiu! Ca buna mai sint la casa omului :)))
          Si pentru ca maine vreau sa aranjez pachetul pentru nepotii din partea fratelui meu, astazi am impachetat si cadourile de pus sub brad. Vor pleca luni la copilasi, alaturi de ghetute, gecute, alte hainute si dulciurici. 
           Acestea fiind zise, va doresc sa aveti o duminca linistita si cu muuuult soare!

4 comentarii:

ina spunea...

Hai mai că mă faci să te invidiez, și curățenie generala și mâncarea și cadouri împachetate, toate într-o zi!? Devin complexata... Pai ce sa zic? Chiar ca ai motive sa te lauzi, da'poate ne spui și noua de unde îți iei bateriile ☺

CCristinaC spunea...

Fara complexe, ca nu e cazul :))) E chestie de strategie. Dulapurile din bucatarie, din baie si camara, spre exemplu le-am facut asa, pe rand, seara, dupa serviciu. Cel cu haine, la fel. In rest, toata casa(apartament cu doua camere) e cu parchet si gresie, doar trei flente de presuri. Mi-a luat mai mult sa lustruiesc podelele sa sa calc perdelele :))) Mancarea si cadourile au fost bonus. Cred ca-mi iau energie de la soare :))))

anca spunea...

oau ce harnica esti! si ce frumos ai ambalat cadourile, pe mine pungile de cadouri m-au salvat:)pungile de cadouri pentru mine s-au inventat:). Pe mine ma dispera perdelele (una se scoate greu, are un sistem idiot de prindere si calcarea lor e chin chin). Insa imi plac asa de mult curate si calcate!

CCristinaC spunea...

Anca, in urma cu vreo 15 ani, am lucrat intr-o librarie. Nu vrei sa stii cate cutii si cadouri am ambalat :)))
Da, la cat sunt de faine, perdelele spalate si calcate, merita tot efortul :)