Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

vineri, 27 iulie 2012

Si a trecut vacanta (2) ...

Să continuăm... Promiteam în postarea anterioară să vă povestesc despre pensiune și locul unde am mâncat. Ei bine, pensiunea e frumoasă, îngrijită, cu multe flori, piscină și șezlonguri, dar... cam departe de plajă. Nu m-am așteptat să fie pe plajă, dar distanta depășește cei 400m pe care îi menționau proprietarii pensiunii în reclamele de pe diferite site-uri. Hai să zicem că a fost spre binele nostru, că am făcut mișcare. :) La piscină puteam folosi ușor doar șezlongul, pentru că proprietara era cu ochii pe noi să nu cumva să intrăm cu nisip pe picioare sau dați cu creme pentru plajă. Ne trimitea la duș după fiecare tură de loțiune întinsă pe corp. M-am lipsit de piscină :))) 
 In schimb am profitat din plin de terasa din fața camerelor, unde erau niște scaune din bambus cu perne moi și confortabile. :) Aici mă relaxam când fugeam de soarele arzător.
De toată căsoaia asta se ocupa o tânără, Andreea, care nu cred să aibă mai mult de 25 de ani. Nu știu cu cât e plătită, dar face muncă de cel puțin trei persoane, căci, pe lângă curățenia camerelor, face și menajul proprietarilor. Tot timpul am auzit "Andreea fă aia, Andreea du-te, Andreea fă ailaltă, Andreea întoarce-te, Andreea calcă, Andreea fă clătite..." Si de flori tot Andreea se ocupa. :) 
Proprietarii... oameni intre oameni. Domnul, om de treabă, cu bun simț și fire calma. Doamna ... pusă pe scos bani din piatră seacă. Mie a incercat să-mi ia pe cameră mai mult decât convenisem când am făcut rezervarea. Să exemplific: am făcut rezervarea pe 21 iunie, când prețurile pentru perioada 15-30 iulie erau 80lei/cameră/noapte. Intre timp, proprietara a mărit prețul pentru această perioadă la 120lei iar mie a incercat să-mi ia 100lei. Când i-am cerut bon fiscal, și-a adus aminte de rezervare și de prețul de 80lei. :))) Pe lângă asta, m-a deranjat insistența de a-mi vinde produse Avon pentru plajă. Mie, care "mănânc" produsele astea de vreo 12 ani :)))
Apropo de mâncat, mâncarea pentru doi adulți, la terasele de pe plajă, nu costă chiar atât de mult, încât să vă facă să renunțați la un concediu la mare. Kebabul era 8 lei, shaorma intre 10 și 15 lei, pizza, de la 4lei la 150lei, cafeaua între 1leu și 6 lei, berea de la 2,5lei/doza, 3lei/pahar... Apa plată mi s-a părut mai scumpă. Intre 2,5 lei și 3,5lei/0,5 l. Bine că măcar era receeee și bunăăăă. Prețurile de la fast food au fost văzute din mers, pentru că noi nu mâncam cele de mai sus. Noi am mâncat la terasa cu autoservire, adică la "împinge tava". La aceeași terasă, ținând cont că nu am murit după prima masă :))) Ceva prețuri: salata de varză - 3,5lei, salata de roșii cu brânză - 4,5lei, tocăniță de pui - 7,5lei, orice ciorbă - 6,5lei, chiftele marinate- 8,5lei, pulpe de pui prăjite- 5lei/100g, piure de cartofi - 4,5lei, pește pane intre 5 si 7lei/100g. Cam atât că nu mai țin minte. :))) După cum se vede, prețurile nu sunt chiar atât de mari. A, am mai mâncat de la turcii din zonă, sarailie și baclava. Bune dar duuuuuuulci de am crezut că fac diabet instantaneu. :))) Am scăpat...
Cam atât azi. In postarea viitoare vă povestesc cum a fost la Mahmudia, Tulcea -  Deltă.

Niciun comentariu: