Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 26 iulie 2012

Si a trecut vacanța... (1)

Dap, fuse și se duse. A trecut vacanța și de luni încep serviciul. Nu-mi pare rău, caci încep serviciul odihnită, relaxată și cu mintea limpede .
Să vă povestesc cum a fost. O voi face pe parți, pentru că si vacanța mea a fost tot pe părți: o parte la Costinești și o parte la Mahmudia.
Am plecat duminica noaptea spre luni, la mare. Traseul, deși lung, l-am făcut pe drumuri bune, în ciuda a ceea ce spun mulți despre drumurile spre mare. Cu harta în brațe și cu ajutorul indicatoarelor rutiere (încă nu avem GPS) am găsit drumul spre Costinești. Aici, o nebunie totală. Cei/cele care aveau camere de închiriat, stăteau pe marginea drumului, cu cheile în mană gata sa ți le arunce în mașină, doar doar vor face rost de clienți. Când am întrebat de strada pe care se află pensiunea la care eram așteptați, o duduie de pe drum ne-a zis ca strada e la ea acasă. Frumos, nu? :)
Într-un final, am ajuns la pensiune unde ne-am pus direct la somn, pentru vreo doua ore. Abia după somn, am ajuns și noi la plajă. La "Loca Beach". Sper ca asa se scrie, caci asa ii tot zicea DJ-ul de la Kiss FM care transmitea din apropiere. Reper-Obeliscul. Marea- agitată, rece și murdară (pentru gustul meu). Alge-din plin. Nisipul-fin și oarecum curat. Zic oarecum, pentru că mai găseai ici - colo mucuri de țigară. Bine, am văzut locuri cu pahare de plastic lăsate aiurea, dar și oameni care mâncau semințe și scuipau cojile în pungi, care fumau și puneau scrumul și chiștocul în paharul gol de plastic, care mâncau shaorma pe plajă (nu înțeleg cum puteau) dar puneau hârtia la cos... 
Oameni și Oameni. :) Nu am mai auzit atâtea accente la un loc... :)))
Spre fericirea mea, nu am mai avut dureri de cap din cauza căldurii chiar dacă m-am nimerit într-o zi la ora 14 pe stradă. Expunerea la soare a dus la acumularea de vitamina D, fapt care a făcut ca o porțiune de piele cu probleme, de pe piciorul meu, să revină la normal. Aveam o porțiune de piele, cit o monedă, care se usca. Am folosit tot felul de unguente până un farmacist mi-a zis ca e din lipsa de vitamina D și că trebuie să mă expun mai mult la soare. Deși, la început nu l-am crezut, acum trebuie sa recunosc că a avut dreptate. :) 
In altă ordine de idei, mi-a plăcut dar mă bucur că nu am stat mai mult. Începusem să mă plictisesc să mă răsucesc la soare ca puiul la rotisor :))) Am "omorât" telefonul soțului pentru un joc nou. :))) 
Răsăritul soarelui nu l-am văzut (răsărea prea din creierii nopții) dar am rămas pe plajă până la apus. Trebuia și ceva romantism, dacă tot am plecat doar soțul și cu mine, nu?
In rest, mulți comercianți, mulți turci proprietari de dughene cu mâncare, vânzători de bilete la spectacole, vânzători de nămol, de porumb, vată de zahăr, înghețată și baloane, reclame făcute în gura mare și cereri de donații,  salvamari atenți la tot ce mișcă, jocuri de volei, costume de baie sau jumătăți :) valuri, scoici, băieți responsabili de șezlonguri și care la ora 18 te trimiteau acasă ca să strângă șezlongul...și mult  zgomot. Dacă vreți relaxare, nu la Costinești e locul. Nu știu pentru voi, dar pentru mine sigur nu e locul potrivit pentru relaxare. :)
Cam atât pentru azi. In postarea următoare vă voi povesti despre pensiune și despre localul în care am mâncat. Poze:

Niciun comentariu: