Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

miercuri, 15 septembrie 2010

Gogosari in otet

Am reusit sa fac in toamna asta si citeva borcane de gogosari in otet. Zic citeva ca mai am din cele de anul trecut si, cum spatiul la bloc este minuscul, nu am avut unde sa depozitez prea multe borcane de conserve.
Asadar, am avut cam sapte kg de gogosari, cumparati din piata, de la tarani. I-am spalat, curatat de cotoare si semnite si i-am taiat in patru.

Am facut solutia de apa cu otet, zahar si Pikant fix dulce-acrisor si am dat gogosarii in unda (cite doua-trei minute), in aceasta solutie, sa se inmoaie putin de tot. Prefer varianta cu pikant fix, deoarece nu am o aerisire corespunzatoare la camara si nu mi s-a intimplat sa se strice cu aceasta metoda. Dupa ce am scos feliutele de gogosari de la "baie", i-am indesat in borcane, cu rondele de castraveti si ceapa. Am mai pus boabe de piper, de mustar si frunzulite de dafin.

Am pus solutia cu otet si am strins bine borcanele. Mai am sa etichetez tot si sa asez in camara.







Niciun comentariu: