Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 14 septembrie 2010

Dulceata de piersici rosii

Am primit de la soacra mea o ladita de piersici rosii, din cele dulci, bune si cit mai bio cu putinta. Le-am spalat bine de puf, am curatat cojile, atit cit s-a putut si le-am despicat in doua. Am pus cam un kilogram si jumatate de zahar si le-am lasat asa cam 10 ore. Le-am pus pe foc si dupa ce s-au fiert prunele, am mai pus zeama de la o lamiie mai maricica. Am pus dulceata fierbinte in borcane si le-am mai dat o jumatate de ora la cuptor. Am uitat sa fac poze cu dulceata in tuci, dar pun poza cu borcanele.

Niciun comentariu: