Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

sâmbătă, 14 august 2010

Geanta tricotata

Deoarece eu sint nefumatoare, atunci cind ies in parc sau merg la vreo prietena la cafea, imi iau ceva de tricotat, ca sa nu stau degeaba si sa treaca timpul aiurea pe linga mine. Si cum se simtea nevoia unei genti "de voiaj" in care sa-mi tin ghemele, mi-am tricotat o geanta-traista pe care am postat-o si la concursul de pe forumul "Lucru de mana".
Am folosit aproape 200 g de fir alpin subtire, cu andrele circulare nr. 2


Am lucrat fetele si lateralele dintr-o singura bucata

Am blocat cu bolduri fetele

fundul gentii si accesoriile pentru minere


Captuseala care mi-a mincat nervii. Am facut-o dintr-un satin care a alunecat in toate directiile. Chiar am vrut sa ma las pagubasa din cauza captuselii. Pina la urma i-am facut si buzunar. Captuseala si fermoarul sint cusute de mina.

Floricelele sint crosetate separat si aplicate pe geanta

Minerele sint crosetate ca lanticul de mileuri (laseta), iar la marginea de sus, i-am facut coltisori.

Detaliu snur


Fundul gentii l-am facut dublu, l-am pliat, l-am cusut si am pus in el bucati dintr-o cutie de plastic


4 comentarii:

MihaelaT spunea...

Este foarte, foarte frumoasa! Felicitari si succes!!!

CCristinaC spunea...

Mihaela, multumesc! Tu esti o draguta, insa geanta mea nu se compara cu opera de arta pe care ai creat-o tu.

Ramona spunea...

SI eu ti-am admirat geanta pe forum, e superba.

CCristinaC spunea...

Multumesc frumos, Ramona. E prima mea tentativa de a tricota o geanta. Urmatoarea sper sa fie mult mai faina.