Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

miercuri, 7 iulie 2021

Din nou, despre detergentul Persil

  Doamnelor, domnilor, recunosc! Am un noroc, exact ca vorba bunicii, puțin dar bun. Taman când eram pe punctul de a se termina detergentul din casă, am primit email de la BUZZStore că am fost selectată să testez noul Persil Deep Clean. Nici că se putea mai bine, nu-i așa? 

    Și am primit coletul cu 11 bucăți Persil Discs 4 in 1, un litru de Persil gel, o sacoșă din pânză de sac, prevăzută cu buzunar exterior din pânză de bumbac, un breloc care poate fi folosit în loc de monedă la coșurile de la supermaket, și zece alte bucăți Persil Discs 4 in 1, ambalate individual, pentru a fi împărțite prietenelor/prietenilor

    Ce credeți că am spălat prima dată? Ehe... pilote, pături, cuverturi, perne... că doar a venit căldura. Se usucă mult mai repede și trebuie puse la locul lor, în dulap, până le vom folosi iar. Și cum nu le puteam pune, nespălate, Persil a picat la țanc, ca să citez un clasic.😛


    De asemenea, aveam de spălat încălțăminte din material textil și papucii de casă, folosiți iarna. Ce credeți că am pus la spălat? Persil, bineințeles! Nu credeam că mai scot la capăt, espadrilele albe... dar speram ca Persil să facă minuni, și a făcut.

    Pentru că, după vacanța în Croația m-a apucat nebunia să am lenjerii albe, mi-am luat lenjerie albă. Damasc alb. Și prosoape hoteliere. Tot albe :))) Cine credeți că menține albul, alb strălucitor? Tot Persil, bineînțeles. 

    Ca o paranteză, să nu începeți cu idei de genul că am furat prosoapele de prin hoteluri. Am factură pe care, ca să evit astfel de miștouri, am să o înrămez si o voi pune pe post de tablou, în baie. :))))

    De asemenea, să știți că am spălat și haine, dar nu cred că este cazul să pun poze cu ele :)))

   Pentru că una dintre condițiile de testare este să împart cu alte persoane cele zece discuri de detergent, ambalate individual, am hotărât să opresc câteva pe care să le dau tractoriștilor de la fermă. Să afle și nevestele lor că hainele soților pot fi spălate cu Persil Discs 4in1. 


    Și ca să vorbim și despre produs în sine, producătorul a lansat noul detergent Persil ca fiind eficient împotriva petelor și atent cu mediul înconjurător. Faza asta cu atenția la mediu, cuprinde din ce in ce mai mult teren, ceea ce nu e rău, deloc. Ideea este că vremea-i frumoasă, ieșim mai mult în natură, oameni dragi alături, jocuri, relaxare la soare, iarbă, murdărie și pete. Din grijă pentru haine, este lansat noul detergent Persil, cu tehnologie unică de curățare, Deep Clean, care pătrunde în profunzimea fibrelor, pentru a îndepărta cele mai dificile pete, oferind hainelor prospețime de lungă durată, datorită efectului Active Fesh. 

   Noua formula Persil, cu o combinație unică de enzime, pătrunde în profunzimea petelor chiar și la temperaturi de scăzute de până la 20 de grade C, asigurând un consum redus de energie, pentru spălatul hainelor. Ce-i drept producătorul tot caută, de ceva ani, să scoată un detergent care să permită spălarea cu apă rece, tocmai pentru a consuma mai puțină energie. 

 Tot producătorul zice că ambalajele sunt reciclabile, iar învelișul capsulelor Persil este100% solubil în apă. 

    Ce spun eu... Persil a fost, este și va fi (sper) un detergent care își respectă numele și clienții. Nu îmi amintesc să fi avut murdărie pe care să nu o curețe. Nici pete pe care să nu le scoată. Poate sunt, dar nu am dat eu de ele. Daca am vrut alb imaculat, cu Persil am avut alb imaculat. 

    Ce aduce în plus noul detergent Persil, e puterea de a scoate murdăria la 20 de grade C. Am spălat încălțămintea la program de 15 minute, program care este setat, din fabrică, la 20 de grade. Din curiozitate, am spălat și haine la același program, și da, au ieșit curate. 

    Ce îmi mai place la acest detergent, este faptul că nu mai am nevoie de balsam pentru rufe. Țesăturile miros tare frumos, discret, sunt moi și plăcute la atingere.  Am scutit banii de balsam :)))

    Și ca sa fiu și puțin critică, pentru că tot zice producătorul Persil că are grijă de mediul înconjurător, mi-ar plăcea să găsească o soluție să scoată plasticul din ambalaje. Știu că momentan este aproape imposibil să pui detergentul gel în altceva decât în plastic (poate sticlă?) dar sper că specialiștii vor găsi un înlocuitor cât mai curând. Plasticul nu poate fi reciclat la nesfârșit. Și învelișul capsulelor Persil care este 100% solubil în apă ridică semne de întrebare, dar nu pot face afirmații, pentru că nu sunt încă, bine documentată. Am înțeles (nu mai știu de unde) că ar fi vorba de un înveliș organic și nu din plastic. Din păcate, am tot căutat pe net și nu am găsit nimic. Dacă nu e plastic e de bine.

   Ca o concluzie, trecând peste ideea cu ambalajele, Persil, cu noua sa formulă, este un real ajutor oricărei gospodine. Țineți cont, de asemenea, că prin folosirea lui, nu doar că aveți țesături curate, dar economisiți banii pentru balsam, banii pe energia electrică (spălând la 20 de grade C) dar și banii pentru apă, pentru că (cel puțin la mașina mea) volumul de apă e mai mic, la programul de 15 minute. 

    Acestea fiind spuse, nu pot sa nu întreb dacă ați încercat și voi noul Persil Deep Clean cu Active Fresh. Dacă da, cât de mulțumite/mulțumiți sunteți? Dacă nu, de ce nu l-ați încercat? O veți face? Lăsați mesaj în comentarii!

3 comentarii:

o femeie spunea...

nu stiu daca si Persil dar sunt firme ce ambaleaza detergentul pudra un cutii de carton si asa il vand. Cartonul e reciclabil si biodegradabil (sper ca e pictat corespunzator...)

CCristinaC spunea...

Da, tu ai dreptate, doar ca se incearca renuntarea (in timp) la detergentul pudra, pentru ca este nevoie de apa la o temperatura mai ridicata pentru dizolvarea lui. Detergentul gel se dizolva in apa aproape rece. Asta este trendul :)

O femeie spunea...

detergentul pudra il dizolv si pun direct in cuva. De cand fac asa nu mai am probleme de dizolvare.
Am mai luat lichid dar e important sa ma adaptez si la ce gasesc (cand mai prind la oferta iau cantitate mare, dar nu mai gasesc marca ce o luam si nu mirosea tare = alergii aici).
Si mai e ceva important cand vorbim de poluare: costurile ascunse cu transportul. Mersul in 5 magazine de 10 ori pt a prinde oferta cea mai buna si la pret, cantitate, cantitate de plastice etc polueaza, ne consuma timp si mai ales ne consuma mental. Pt mine solutia e in simplitate - un detergent potrivit rutinii poate nu e perfect dar daca ajunge sa fie simplu si eficient si sa putem pune si jumatate de doza la rutina noastra, dintr-o data ramane o alegere nu perfecta dar buna !.