Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 6 aprilie 2021

BUZZBox Selection

      Periodic, echipa BUZZStore pune pe piață cutii cu diverse produse oarecum surpriză, la niște prețuri cu mult mult mai mici decât valoarea lor în magazine. În aceasta primăvară, au fost trei tipuri de cutii, cu produse și prețuri diferite -Selection, Premium si Deluxe. Nu o să vă povestesc ce a conținut fiecare (nici nu mai știu bine) dar știu clar că am analizat conținutul și, în funcție de obiceiurile mele, de produsele pe care obișnuiesc sa le folosesc dar si de gradul de curiozitate, am ales Buzzbox Selection și bine am făcut.



        Împachetată într-o hârtie cu un print de primăvară, superb, cutia cu minuni cuprindea următoarele produse


    Noul Fairy Extra +, cu aromă de citrice (fără comentarii -îl știe toată lumea);

    Pasta de dinți Aslamed -cu extract de mușețel, cătină, salvie -recomandată în tratamente homeopate. Nu știu care ar fi efectul pe termen lung, nu cred in pasta de dinți care face minuni, dar îmi place cum îmi spală dantura și gustul de pe urmă :))

        Lysaskin Xerolys 50 -emulsie care reduce grosimea bătăturilor si hipercheratoza localizată. Am oarece problemă într-un cot (nu de la nesimțire) și pare că dă rezultate emulsia asta. Să vedem pentru cât timp...

     OptiFibre -din fericire nu am probleme de tranzit, deci nu le-am încercat. Le țin în casă, pentru orice eventualitate. Sunt 5 plicuri.

    Fulgi de porumb Bio de la SanoVita -buni buni. Crocanți, fără adaos de zahăr, îmi plac. Bine eu nu mănânc nici un al fel de cereale. Doar fulgi de porumb, fără zahăr. Cel mai mult îmi plac cu iaurt :)

    Naturli -băutură Bio de orez. Nu pot să spun că îmi place dar nici nu îmi displace. Posibil să fie din cauza gustului needucat. Nu o voi exclude din alimentație. Deh... așa e când știi gustul laptelui curat.

    Ceai Cupper -infuzie de coacăz negru, afine, hibiscus, măceșe, rădăcină de lemn dulce, urzică -chiar mi-a plăcut ceaiul ăsta, păcat că a fost doar un plic. Voi cumpăra o cutie, pentru că mă gândesc că va merge de minune cu gheață, la vară. Pun poza mai jos, pentru că am descoperit pliculețul mai târziu :)


       Frișca neîndulcită LaDorna -nu știu dacă mai e loc de prezentări. O cunosc toate gospodinele.
        Cereal BIO madlene -buneee!!! P-astea le voi cumpăra, clar. Pufoase și aromate mmmm!!! Cică sunt din făină de grâu spelta (ce o mai fi și asta), ouă integrale (măăă!!!), nu conțin coloranți sau conservanți și sunt certificate ecologic de Ecocert (nici de asta nu am auzit). Doamne ferește! Zici că lucrez la vreun laborator alimentar. Poate să conțină și fluturi și tot le mai vreau, că-s tare bune.
        Rondele simple din grâu expandat SanoVita - produs vegan. Mi-au plăcut și vegane și ”nevegane” -respectiv cu cremă de ciocolată :)
        Și nu în ultimul rând, ciocolata Poiana - 3 mici și una mare, cu gusturi diverse. Un deliciu! Când ți-e lumea mai împotrivă și viața mai grea, ia una, două tablete de ciocolată. Răsare Soarele nu altceva! Cel puțin așa e la mine. Mulțumesc Doamne pentru ciocolată! Hai fie, și pentru înghețata cu ciocolată :)))
       Așadar, am avut parte de produse pe care le știam și produse pe care am avut posibilitatea să le încerc acum. 
        Voi ați cumpărat o cutie de la BUZZStore? Ați încercat vreun produs de mai sus și aveți o altă părere? Lăsați mesaj în comentarii!

2 comentarii:

o femeie spunea...

mie imi place f.mult hartia cu care e impachetata - e atat de delicata !

CCristinaC spunea...

Si mie! De altfel, toate cutiile de la ei au ambalaje frumoase!