Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

vineri, 4 decembrie 2020

Testare rujuri Avon Power Stay Super Light

            Ei bine, am ajuns la momentul în care îmi spun părerea despre rujurile Avon Power Stay Super Light pe care le-am primit spre testare de la Buzzstore. Așa cum spuneam și în articolul precedent, am avut de testat nuanțele ”Pover Up Pink” și ”In Control Coral”. 

            Producătorul zice ca rujul Avon Power Stay SuperLight se simte confortabil, are o formulă ușoară,  nu se întinde sau estompează și persistă până la 10 ore. 

            Am început cu ceea ce zice producătorul pentru că eu, consumatorul, sunt și nu sunt de acord. 

            Pentru un ruj mat este unul foarte plăcut.Nu lipește buzele, nu le usucă și nu se adună ”liniuțe”. Are o textură catifelată și ușoară care pare că hidratează buzele, dându-le cumva o moliciune... sexy și apetisantă 😉. Sunt sigură că dacă aș lua alte nuanțe m-aș simți și mai bine, cele două primite spre testare nefiind nuanțe din zona mea de confort. Luat ca un ruj obișnuit, este un ruj de calitate, fără urmă de îndoială. Dacă vă doriți un ruj bun la un preț bun, acesta poate fi alesul. The One.

            Din păcate, treaba cu ”nu se estompează și persistă până la 10 ore” nu a ținut la mine. L-am aplicat pe la 8,30 și la prânz era estompat. În tot acest timp am băut o cafea și am fumat trei țigări (știu... să-mi fie rușine). L-am reaplicat după masa de prânz. Recunosc că a trebuit să și retușez puțin pentru că începea să se întindă. Asta în prima zi. Ca să îi dau mai multe șanse, am purtat fiecare nuanță pe mai multe zile, doar că am folosit si creionul contur de buze, invizibil, tot producție Avon. Având o vârstă, buzele tind să nu mai fie atât de bine conturate iar rujurile au tendința să plece la plimbare. Cu un creion contur invizibil trasez o barieră pe buze. Nu s-a mai întins, dar tot s-a estompat.

             Acum, nu știu ce să zic... nu am știut eu să îl aplic, se potrivește doar pentru anumite vârste... vom vedea. Cert este ca voi cumpăra altă nuanță, mult mai potrivită stilului meu, fiind, repet, un ruj foarte fain, care ar trebui sa reziste, dar la mine... nu. Il iau ca atare și mă bucur de celelalte calități ale lui.

            Pun mai jos doua fotografii făcute dimineața, după aplicarea rujului. Dacă ați folosit cumva rujurile din gama Power Stay Super Light și aveți vreo opinie în ceea ce le privește, lăsați mesaj în comentarii.




2 comentarii:

cristina spunea...

Frumoasa mai esti!

CCristinaC spunea...

Multumesc frumos, Cristina! Mă mai fac, doar sunt în crestere! :)))
Calde îmbrățișări!