Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 29 decembrie 2020

Întâmplare cu balsamul Lenor

            Vi s-a întâmplat vreodată să simțiți în jur un parfum atât de plăcut și totuși atât de cunoscut, încât să faceți abstracție de ceea ce se întâmplă în jurul vostru și să începeți să căutați sursa ? Ei bine, mie mi s-a întâmplat la masa de Crăciun. În toiul petrecerii am simțit note de crin si rodie. Nu mi-am dat seama de unde vine și am început să caut. Nici parfumul meu și nici parfumurile oaspeților nu miroseau așa. Nu vă gândiți că i-am luat la mirosit ca un cățel. Am fost discretă...  Abia când m-am aplecat să iau un șervețel de jos, mi-am dat seama ca fața de masă mirosea așa!!! Uitasem că am spălat-o cu Lenor Fun, unul dintre cele două balsamuri trimise spre testare de către BUZZStore. V-am povestit aici despre faptul că am primit spre testare un bidon cu 1,5 litri de balsam Lenor Fun cu note de rodie, crin și fructe tropicale și un bidon cu 1,5 litri de balsam Lenor Love cu note de trandafir, frezie și vanilie. 


          De când le-am primit, toate țesăturile spălate, au primit balsam Lenor, noile arome ajunse în casa mea. Din câte am înțeles, cele doua tipuri de balsam fac parte din colecția ”Parfumelle” colecție care conține  şapte tipuri de balsam de rufe Lenor. În timp le voi încerca pe toate. Sunt curioasă. Deocamdată am spălat cu cele două, Lenor Love si Lenor Fun, haine, lenjerii, prosoape, păturici, eșarfe, fețe de masă 😉, chiar și prosoapele de bucătărie au primit balsam Lenor. 


          Într-adevăr, parfumurile sunt mai intense, dau senzația de proaspăt și chiar dacă uiți de ele, le vei simți sigur când vei folosi lucrurile spălate cu Lenor.  De asemenea, balsamul Lenor face țesăturile mai catifelate, ușurează călcarea lor și diminuează efectul static, protejând împotriva deteriorării. 

            Voi ați folosit noile balsamuri Lenor? Dacă da, care v-a plăcut mai mult? Lăsați mesaj în comentarii! 

Niciun comentariu: