Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 19 martie 2020

Stăm acasă-5

          Eram hotărâtă să nu mai scriu și astăzi. Nu ar fi nimic de spus în plus, în afară de faptul că încă îmi păstrez rutina zilnică, încă nu stau în pat, în pijamale și da, mă aranjez și mă parfumez. Azi mi-am băut cafeaua citind, în balcon, în baie de soare. Am luat o porție de vitamina D printre flori :) 

          Am reușit să aranjez dulapul cu crafturi, adică dulapul cu tot felul de chestii pentru lucrul de mână și de care îmi era silă rău să mă apuc. Am reușit să mai și arunc de prin ele, drept urmare am rămas cu un raft gol. Dacă mă apuc iar de lucru de mână, îl umplu rapid. :))) Îmi pare rău că nu am găsit niște nasturi de 3 cm, colorați foarte vesel. Știam că îi am, dar parcă să zic că i-am folosit la niște broșe... Nu mai știu sigur.  Aș fi vrut să îi pun la fețele de pernă pe care le-am tricotat. Poate dau mâine o fugă la mercerie, că tot simt nevoia să ies puțin. 
          Tot astăzi am reîncercat să fac pilates pentru începători, cu clipul din articolul de ieri. Greu la deal cu boii mici... sau prea mari ? :))) Am niște mișcări de zici că mă bat singură :)))
           Am aflat din x surse, că unii dintre recent întorșii noștri concetățeni, puși pe câștiguri ușoare, au atacat o mașina de 3,5 to, care transporta dezinfectant. Bine, nu știu cam ce câștig ușor ar fi, că mă gândesc că e totuși greu să organizezi și să duci la bun sfârșit un jaf. Drept dovadă faptul că nu le-a mers ideea. În plus am văzut o știre care m-a uns la inimă. Forțele de ordine au reușit să confiște de la speculanți nu mai știu ce cantități de spirt, dezinfectant, măști, mânuși, și altele asemenea. Se pare că operațiunea este încă în curs. Hai că se mai poate!
           Tot astăzi am fost sunată de reprezentantul hotelului unde rezervasem pentru tratament balneo pentru mama și nepot. Urma să îi duc în prima săptămână din aprilie, dar cum nu se mai poate, m-au sunat oamenii să mă întrebe dacă vreau banii sau reprogramare. Noi am hotărât că vrem reprogramare, pentru că e important ca nepotul să ajungă la acest tratament. Am fost impresionată de faptul că au sunat ei, nu au așteptat să sun eu. 
          De găsit chestii pe net, azi am găsit un articol bine scris de Iuliana, iar Cristina are șapte sfaturi binevenite pentru un plus de energie. Mi-au plăcut tare mult.
            Ca film, azi am o comedie romantică -Intolerable Cruelty. Actori principali George Clooney și Catherine Zeta Jones
           Să auzim de bine, zic și nu uitați că puteți lăsa mesaje în comentarii!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce bine ca scrii, ne mai descretesti fruntile! Claudia H.

CCristinaC spunea...

Mulțumesc, Claudia! Încerc...