Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 3 februarie 2020

Colecția mea de săpunuri

         După cum spuneam într-un articol anterior, pentru a-mi spăla kilometrii de piele, dacă nu folosesc gel de duș, atunci clar folosesc săpunul Dove sau handmade. O vreme am cumpărat săpunuri de pe site-uri românești sau de la târgurile cu produse handmade, care se organizează în zona mea. În ultima perioadă am lăsat-o mai ușor, pentru că mai am o grămadă de săpunuri cumpărate din vacanță și cred că ar fi bine să le folosesc pe toate, înainte de a începe să cumpăr altele.  Asta dacă pot, bineînțeles :)))) 


          Ce vedeți în poză e ceea ce a mai supraviețuit până la această dată. Unele sunt din Turcia, unele din Grecia și cele mai multe, din Bulgaria. În ceea ce privește varietatea de săpunuri handmade, bulgarii sunt în vârful clasamentului făcut de mine. Printre ele mai am un săpun scrub cu rocă vulcanică, săpun cu ulei de măsline, cu lapte de măgăriță 😛, cu ulei de trandafir, cu săruri marine și bineînțeles (cum altfel?) cu lavandă. 
          Trebuie să mărturisesc faptul că, deși am fost la Târgurile de Crăciun și tentația a fost mare, am fost economă și moderată, adică nu am mai cumpărat săpunuri, că doar nu vine marea criză :))) Am cumpărat lumânări handmade și ditamai broșa, în schimb. :))) Vi le arăt într-un articol viitor.
          Voi ce fel de săpun folosiți? Aveți ca mine, o colecție sau o maxi colecție (să ma simt și eu bine :)) ? Lăsați mesaj în comentarii. 

8 comentarii:

Anca spunea...

Eu folosesc sapun facut de mine, cu lapte de capra. E cel mai fain pe care l am folosit vreodata si nu pentru ca-i facut de mine, reteta nu-i a mea, deci n-am cine stie ce aport. Acum ii pun si ulei esential de trandafir. Am mai folosit unul foarte fain cu catran (gudron) din Turcia, dar si de la LOccitane. In baia pt musafiri am fie dove clasic fie protex ultra. Ambele mirosuri imi plac tare, o data la doua luni ma spal pe maini cu ele, pentru ca mi plac mult mirosurile.
E o idee buna sa cumperi sapun de pe unde te duci, am sa-ti copii bunul obicei;)

CCristinaC spunea...

Anca, am înlocuit magneții de frigider cu săpunuri și pixuri, mai nou :)))
Acum că ai zis ca îți faci singură săpunul, mi-am amintit că am pe undeva niște fulgi de săpun. Ar trebui sa-i caut și să încerc să fac ceva cu ei.

Cristina's World spunea...

Dove clasic si Protex albastru imi plac si mie cel mai mult :D
Inainte colctionam si eu sapunuri si le tineam in dulap, intre haine. Ce frumos mirosea in dulap atunci ♥♥♥ Acum folosim doar sapun lichid pentru spalatul pe maini (ce gasim mai ieftin), un Dove lichid pentru partile intime, si gel de dus de la Avon la dus :D La chiuveta din curte mai pun sapun solid, dar nu iarna :)

Adriana spunea...

Mama ce bine arata sapunurile tale, de pus in vitrina la expozitie, nu de folosit :))!
Eu folosesc gel de dus de la Elmiplant si imi place mult.

CCristinaC spunea...

Cristina, Dove clasic e și preferatul meu. Cu Protex nu mă împac deloc. Mi se pare că simt miros de sodă... Am și săpun lichid la baie, de la Lidl, însă, pentru corp, am geluri de duș dar și săpunurile astea :) Recunosc că le folosesc cu mare plăcere. Au fost niște ani când și părul îl spălam cu un săpun special.

CCristinaC spunea...

Adriana, îți recomand săpunurile handmade. Vei vedea ce fine și cremoase sunt. Nu am încercat gelul de duș Elmiplant, dar am o bună relație cu cremele Elmiplant :)

Cristina DRagomir spunea...

colectie nu am, ca eu le cam devorez. Sunt omul sapunurilor solide, cat mai naturale cu putinta. Nu prea ma flateaza gelurile de dus.

CCristinaC spunea...

Cristina, am apucat să iau multe din vacanță, prețurile fiind mult mai mici decât la noi.