Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 10 decembrie 2019

Amn3zia - Cristina LIncu

          În acest an, nu am avut o normă de cărți de citit și nici nu îmi voi pune vreodată o normă, mai ales că nu știu niciodată care îmi va fi programul zilnic. 
      Totuși, printre multe alte cele de făcut, am reușit să citesc câteva cărți, una dintre ele fiind AMN3ZIA scrisă de Cristina Lincu, scriitoare contemporană. 

        Subiectul cărții, la început, este cumva amețitor. Nu reușeam sa-mi construiesc un fir al poveștii și mă mai duceam o pagină înapoi, crezând ca reușesc să pun faptele cap la cap. Ei bine, pentru o bună bucată de carte, m-am simțit așa cum, probabil, se simțea eroina cărții. Abia spre final am reușit sa montez puzzle-ul, pe măsură ce am primit mai multe informații.
         Dragoste, trădare, șantaj, bani, copii, regrete, prietenie, toate în jurul Anei, o femeie care luptă pentru supraviețuire. Un roman psihologic (după umila mea părere) care m-a făcut să mă gândesc la întâmplări din propria-mi viață și să fiu mai atentă la persoanele pe care le las să se apropie de mine. 
          Nu ocoliți această carte, dacă vă iese în cale!
          Voi ați citit cartea? Cum vi s-a părut? Lasați mesaj în comentarii!

3 comentarii:

O femeie spunea...

am auzit de ea, e pe lista. O sa o cumpar cand ajung intr-o librarie!

CCristinaC spunea...

Merita! Lectura plăcută!

Cristina Lincu spunea...

Mulțumesc tare mult pentru acest articol. Mă bucură nespus că nu te-a lăsat indiferentă povestea Anei, poveste în care, doar pe alocuri, ce-i drept, ne regăsim cu toții. Sărbători fericite!