Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 14 noiembrie 2019

Neutrogena-liniștea mea :)))

          Consider că a venit timpul să vorbesc și despre Neutrogena, loțiunea de corp care mi-a pus atât pielea cât și nervii și starea psihică pe drumul cel bun. Folosesc  această loțiune de corp de două luni și cred ca sunt în măsura  să spun propria-mi părere despre ea, bineînțeles bazată pe experiența mea.
        Așadar să începem cu începutul. În septembrie, când am terminat cu concediile, m-am întors acasă  cu pielea cumplit de uscată. Expunerea îndelungată la soare, vânt și apă  sărată a avut un efect negativ. Cea mai afectată era pielea de pe picioare, ajungând să  arate ca niște solzi și să se exfolieze cu mare ușurință. Ma gândeam că, dacă  trag mai tare de solzii ăia, dau de carne. Aveam episoade în care simțeam mâncărime și durere pe tot corpul. Știți și voi ce înseamnă să te mănânce pielea pe spate și să  nu ajungi să te scarpini sau să nu poți, pentru că ești în public. Aproape că îmi dădeau lacrimile. Inițial m-am gândit să merg la dermatologie, însă mi-am dat seama că, în perioada concediilor, am folosit doar o cremă de protecție solară nu și o cremă de hidratare sau măcar pentru după plajă. Așadar nu era tocmai cazul de trecut la medicamente. 
          Am început să caut loțiuni  pentru corp, hrănitoare. Nu vreți sa știți  câte opinii am citit, despre tot felul de mărci. La un moment dat am văzut o reclama la Neutrogena, și sub impulsul mâncărimii,  am hotărât să o cumpăr. Nu mai contau opinii, nu mai conta nimic, mie îmi trebuia ceva să termin cu situația  neplăcută.  Am zis că dacă e formulă norvegiana și ăia din Norvegia o folosesc iarna, când gerul e ca naiba la ei, atunci îmi hidratează și mie pielea. Ulterior am aflat ca formula norvegiană e brand  american :)))

           Am cumpărat loțiunea de corp și chiar în seara respectivă am folosit-o. O simțeam cum intră în piele sau, mai degrabă,  cum este absorbită de pielea mea. Procesul era atât de calmant, încât am avut tendința să mă mai dau o data cu loțiune. M-am oprit, gândindu-mă că ce e prea mult, strică. De atunci o folosesc destul de des. Spun asta pentru că, deși la început, până  și-a revenit pielea mea, am folosit-o zilnic, acum o folosesc în medie de patru ori pe săptămână, pentru că mai am zile în care dușul e pe fugă și nu mă mai dau cu loțiune. Cert e că pielea mea e hidratată și-a revenit iar eu sunt foarte mulțumită. Un lucru care îmi place foarte mult, e faptul că loțiunea nu e foarte grasă, nu rămân mâinile uleioase și intra foarte repede în piele (cel puțin la mine). Avantajul e ca pot să îmi pun hainele repede, după duș. :)))
          Pentru că nu mai am mult din produs, va trebui să îl recumpăr. Sunt tentată să iau crema-gel pentru corp tot Neutrogena, dar din gama Hidro Boost. Am din aceasta gamă, gelul pentru curățat fața. Și de el sunt mulțumită. Din păcate, despre crema-gel pentru corp nu am prea găsit opinii pe net. Voi ați folosit-o? Îmi puteți spune ceva despre ea?

2 comentarii:

o femeie spunea...

e greu sa descoperim produsul potrivit noua. Fac glume ca multe broaste raioase am mai pupat pana am gasit ce e bine pt noi.

CCristinaC spunea...

Nu te contrazic! Stiu ce spui :)))