Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 21 noiembrie 2019

Cadouri de Craciun

          Vine vremea cadourilor de Crăciun și, dacă sunteți ca mine, atunci clar sunteți într-o mare dilemă. Nu vreau să dăruiesc ceva care doar să adune praf, nimic care să nu fie util, nimic prea scump, nimic prea ieftin sau chicios, așa că, de cele mai multe ori merg pe cadouri handmade. Cât se poate :))
          Prin urmare, anul trecut am făcut mix pentru ciocolată caldă și fursecuri americane, după rețetele Jamilei. Am cumpărat din Jumbo câteva borcănele în care am pus mixul de ciocolată caldă, am împachetat fursecurile și niște bomboane de ciocolată (cumpărate) în punguțe, am lipit washi tapes cu motive de iarnă, am adăugat o cănuță tot cu motiv de iarnă, o decorațiune și ... gata.



        Unui tânăr abia trecut de 18 ani, am considerat că-i este necesar un Cod al bunelor maniere, astăzi, așa că a primit cartea de mai jos :)

          Un alt cadou bine venit sunt cerceii. Pietre swarovski, tortițe din argint, montate cu un pic de îndemânare, o cutiuță draguță și... bucurie pe fața primitoarei. 
          Pentru anul acesta am așa... o vagă idee. Probabil voi aranja niște coșuri tematice, în funcție de cum cred eu că va fi pe placul fiecăruia. 
           Voi ce idei de cadouri aveți? 🎁

Niciun comentariu: