Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

sâmbătă, 1 iunie 2019

Povestioară din vacanță

Dacă nu vă povestesc, mor, așa că mai bine luați de citiți :)))
A doua zi după instalarea la Side, dimineața, de puturoasă ce sunt și pentru ca tot aveam camera cu vedere la mare, am ieșit în balcon să trag pe nas niște aer curat cu sare de mare. :)))
Mă așez frumos,pe fotoliu,  cu fața către apa și inspir. Pauză. Nici urmă de sare în aer. Inspir din nou, de data asta, în picioare. Pauză. Mai trag o data aer în piept, încercând sa-mi umplu plămânii. Nimic. Dupa ce am încercat de câteva ori, mi-am dat seama că, din cauza obsesiei turcilor pentru verde, eu va trebui să mă târâi pe malul mării.
Între plaja și hotel era o pădure de verde... brazi, arbuști si palmieri la un loc cu trandafiri si portocali. Normal că mirosea a iarba proaspăt tăiată /udată.

Niciun comentariu: