Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 1 ianuarie 2019

Cum a fost si cum va fi

         A mai trecut un an. Au trecut mulți, vor mai trece mulți (sper) prin viața mea. Însă, de departe, anul 2018 a fost unul dintre cei mai grei ani pentru mine. La un moment dat, am crezut ca 2015 a fost an greu. Nu credeam că se poate și mai greu. Uite ca s-a putut și nu am murit. :)))) Am avut parte de multe schimbări. Unele rele, altele bune. Am învățat că oamenii nu îmi pot fi aproape tot timpul. Fiecare are rostul său și fiecare stă atât cât e de stat.Am avut curaj și am luat hotărâri cu inima, nu cu mintea logică. Am greșit, am avut succes... important este că am ajuns vie și în 2019. Sunt recunoscătoare pentru asta și sunt mândră de mine. 
           Pentru 2019 îmi doresc sa fiu sănătoasă și ceva mai înțeleaptă. Atât. 


           La multi ani, oameni frumoși! Să aveți un an 2019 așa cum vi-l doriți voi!

Un comentariu:

ghemulet spunea...

Un an minunat!SI sper sa fie un 2019 asa cum iti doresti..