Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 23 decembrie 2018

In prag de Crăciun

          Mai e un pas și vom fi în ziua de Crăciun. Am promis aranjamente de Crăciun și încerc sa mă țin de cuvânt. Încerc... Am fost cumplit de dezordonată în ultima vreme. Până și cadourile celor dragi le-am cumpărat ”pe repede  înainte”. Am rezolvat în ultima perioada ”chestii” care trebuiau făcute cu mult timp în urmă. Profesional și familial. Așa se întâmplă când lași pe mâine... Nu faceți ca mine :))) Tocmai de aceea am de gând ca, anul viitor sa îmi fac un bullet journal sau, mai pe înțelesul tuturor, să scriu naibii pe hârtie, tot ce trebuie/vreau sa fac. Asta îmi aduce aminte de un banc. 
”Ea zice către el : Dacă o să fac alzheimer, să mă omori. Nu pot trăi cu asemena boală. El se ridică. Ea: unde te duci? El: să iau pușca. E a zecea oară când spui asta... ” :))) Așa că mai bine scriu pe hârtie...
          Să revenim la decorațiuni. Nu complicate, nu scumpe, nu prea multe, că stăm prost cu spațiul de depozitare la bloc...
Bradul cel nou


Polițe ”gătite”



Fereastră

Globulețe cu amprenta mea pe ele




 Mai am coronițe pe ușă, pe masă... dar lor am uitat să le fac poze. În schimb, mai am un colțișor în bucătărie

           Cam așa este prin casa mea. Peste tot se vede sărbătoarea iar acum miroase a sarmale. Am primit azi colindători și sper să vină și mâine. Îi voi primi cu drag. 
          Voi cum v-ați pregătit pentru Crăciun?
         






Niciun comentariu: