Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 9 octombrie 2018

Gospodina în atac :)


Și  ca să închei seria ”gospodina lu' mama” pe anul 2018 (deși asta cu terminatul pare de domeniul sf) zic să ma laud și cu seria mare de zacuscă, gogoșari în oțet și compot de struguri. Recunosc că am mai făcut și gem de prune, dar nu am mai avut vlagă să fac poze. Chiar îmi doream să urc totul în cămară, pentru că holul meu arăta așa:


Cu gemul de prune, cred ca am greșit undeva, pentru că nu s-a gelifiat de prima dată și am fost nevoită să îl fierb din nou și sa îi pun Gelfix. Nu aș fi vrut sa fac asta, dar îmi părea rău de toată munca și de banii pentru ingrediente. Țin să menționez că nu am făcut magiun ci gem de prune, d-ăla de orășeancă puturoasă, care a preferat să treacă fructele (puțin, doar puțin) prin robotul de bucătărie. Mai trebuie să vă zic cum că, văicărindu-mă eu ca nu mi s-a legat gemul, am mai întâlnit vreo trei persoane care s-au plâns de aceeasi problemă și am descoperit ca aveam ca punct comun zahărul. Voi ați pățit ceva, in genul ăsta?
Haidați să vă arăt și ce am pozat


Și așa, ca o încununare a succesului meu 😂😂, iaca și o poză cu etichetele.


 Cred că sunt mai mândră de ele, decât de borcane. Ssssttt, să nu mă spuneți mamei ! :)

4 comentarii:

Laura spunea...

Bunatati din camara!

CCristinaC spunea...

Da, zici ca vine foametea! :)))

o femeie spunea...

bravo pentru harnicie! Sunt multe ce ai facut si os a iti prinda bine peste iarna, cand oferta e mica dar scumpa si proasta.

eu nu fac atatea :) am facut 2 ture de marmelada (prune, mere, piersici, pere, ce gasii ieftin, si pe foc fara zahar dar cu blender vertical dupa cateva ore a iesit pasta fina). Mai am ceva-uri congelate si oleaca de muraturi mai fac si gata.

CCristinaC spunea...

Mai am si eu sa congelez morcovii pentru iarna si sa pun varza si... gata. Cred :)))