Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 11 septembrie 2018

Gospodina la prune

          Tot în categoria "gospodina lu' mama" se încadrează și compotul de prune din acest an. Am învățat de la fosta mea soacră să fac compotul puțin altfel. Curăț prunele, le desfac pe jumătate și le pun în borcanele spălate și sterilizate. Pun apa peste ele, după care, toată cantitatea de apă o vărs în oală. În felul acesta, știu cât sirop îmi trebuie. Pun în oală câte o lingură sau o lingură și jumătate cu zahăr pentru fiecare borcan și zeama de la o lămâie sau două. Eu am pus două lămâi mici la 15 borcane mari. Nu mai iese nici zeama din compot așa... leșinată 😛 iar lămâia are rol și de conservant, dat fiind faptul ca nu am o cămară tocmai bine aerisită. Pun siropul fierbinte în borcane, strâng bine capacele și mai fierbem încă 20 de minute.
          Iaca ”recolta” din acest an

Niciun comentariu: