Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 1 iulie 2018

Filme la cinema

          Am redescoperit in ultima perioada cat de mult imi plac filmele vazute la cinema. Bineinteles ca salile de cinema nu mai sunt ce erau pe vremea mea 😛 Recunosc ca sunt mult mai atractive. Scaune comode, sunet si imagine de calitate, curatenie in sala si la toalete... cum sa nu vrei sa mergi la cinema? 
          Filmele care ma atrag pe mine sunt cele care poarta cumva un mesaj motivational si mai ales care merg pe acel "haz de necaz". La prima vedere par comedii, dar cumva reusesc sa-mi ridice moralul. De asemenea, imi plac filmele cu femei care se scutura (precum calul lui Fat Frumos) de regulile unei societati intransigente si isi traiesc viata cum vor sau reusesc sa construiasca o cariera intr-o lume a barbatilor. 
          Iata ce am vazut

Bad Moms I

Bad Moms II

Life of the party


Urmeaza sa vad
I feel prety

Book Club
Ocean's 8

Nobody's Fool


          Sper ca filmele alese va vor binedispune si pe voi si va doresc o saptamana linistita!

Niciun comentariu: