Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 18 februarie 2016

Scurt si la obiect

          Mai lume draga, nu ma da la disparuti. Inca :))) Nu stiu cum reusesc eu sa fac lucrurile alandala, cert e ca reusesc. Multe planuri mi-am facut eu pentru luna in care stau acasa... putine am indeplinit :))) Uite ca mai am o saptamana si incep lucrul, iar eu am facut prea putin din ce mi-am propus. Nu va ganditi ca am hibernat... :))) Pana si ursul a iesit din barlog...
         Ce am facut? In primul rand mi-am strans adeverinte si dovezi de vechime in munca de pe la locurile de munca. Era o problema cu notariatul din Topoloveni, pentru ca s-a inchis, titularul fiind decedat, si nu putea sa-mi elibereze adeverinta. Am rezolvat-o, pana la urma, la Camera Notarilor. Stransesem actele pentru somaj, dar m-am razgandit. Pentru 20 de zile de somaj, nu avea rost sa mai fac dosar :) 
         Am fost la RAR cu gargarita. Am avut emotii de parca imi era copilul in examen, asteptand sa mi-o dea si mie de la verificari. Slava Domnului ca nu au fost probleme. E o diva, draga de ea. De fapt, asa are si numarul DYV. :))) Am fost intrebata de unde DYV? Raspunsul... o diva care conduce o alta diva. Gargarita si cu mine... doua dive :)))) si pare ca ne intelegem din ce in ce mai bine.
        Deci, acte de vechime, acte pentru inscriere masina... hartii si alergatura mai mult decat planuisem.
        Si ce credeti ca mai facui? Ma intorsei la scoala lumeeee :))) Fac un curs de responsabil de mediu. Aveau nevoie de un responsabil de mediu la ferma si... m-au trimis pe mine la scolit. Sa refuz eu scoala, mai ales pe banii firmei? Ar fi o mare prostie :))) Deci drumuri la Pitesti, acasa invatat, ca nu imi place sa ies asa cum am intrat la cursuri, adica fara nimic in minte si... pregatesc lucrare de diploma :)))
        Vedeti ca am dreptate cand spun ca nu am facut ce aveam planificat? Sa mai scriu aici... de unde timp? Saptamana viitoare iar cursuri, iar lucrare, pregatit dosarul de angajare si cam gata. La 1 martie sunt in campul muncii, la propriu. 
          De nu as uita sa duc la croitorie o haina de imitatie de piele care imi e mare si la care nu vreau sa renunt.  Imi trebuie si mie o secretara :))))
          Hai si sa auzim de bine, mai lume!

Un comentariu:

Stanuta spunea...

Succes la curs si noul loc de munca sa fie asa cum trebuie! Eu sunt unul dintre oamenii care merg la lucru cu drag, ceea ce-ti doresc si tie din toata inima!

Cu planurile...ce sa zic, nu le putem respecta mereu! Important e sa facem ce e necear, nu? Pana la urma ai facut destule in timpul acesta Iti era teama ca te plictisesti?