Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

miercuri, 3 februarie 2016

Fericire :)

        Lume, sunt fericita! Da' ce credeati ca impart cu voi doar tristetile? Nuuuu... Poftiti de va bucurati cu mine! :) 
         Am fost astazi la viitorul loc de munca. Nu am inceput inca, doar asa, in vizita. Vizita de lucru :))) Nu ca nu ar fi nevoie de aranjat hartiile, dar inca se reamenajeaza, se compartimenteaza salile, birourile si toate camerele. Viitorii mei sefi pareau ca se bucura si ei ca vom lucra impreuna. Am fost primita intr-un mare fel. :) Un fel care m-a facut sa uit modul urat in care erau tratate angajatele, la "notariatul iadului". Voi fi secretara a doi directori, economic si administrativ si voi avea in subordine doua fete. Probabil ca si hartiile medicului veterinar vor ajunge tot la mine, caci da, viitorul job este la o ferma de vacute. 
         V-am spus ca fac schimbari majore? Iata schimbarea. Voi sa nu faceti ca unele dintre prietenele mele si sa va vina in minte doar mirosul de balegar, cand va ganditi la ferma. :))) "Incurajarile" lor au fost niste strambaturi de nas :))) Am fost azi si am vazut. E ceva noroi, ca abia s-a topit zapada, dar urmeaza sa betoneze toata zona, mai vine si ceva iz de balegar, cand bate vantul dinspre el, se mai simte si un oarecare miros de lapte... dar lume, ma va vedea si pe mine soarele si eu pe el :))) In cele mai adanci ganduri ale mele, imi spuneam ca, daca ar fi sa pot sa o iau de la capat, as face ceva in agricultura... Uite ca incep la zootehnie si voi invata despre cultura cerealelor, despre cresterea vacutelor si altele adiacente, chiar daca asta nu intra in fisa postului meu...  Mi s-a promis ca ma vor invata sa merg pe tractor si combina, daca  vreau. Bineinteles ca vreau :))) Vreau sa invat multe in viata asta, sa nu treaca degeaba pe langa mine. Schimb prefixul in acest an, imi schimb viata cu totul... 
          Eu imi mai doresc doar sa pot sa fiu competenta si capabila sa fac fata schimbarii si, de asemenea, sa fiu buna, blanda si rabdatoare cu fetele din subordinea mea. Nu vreau sa fiu o sefa rea. Viata e prea scurta ca sa o umplem cu rautati...
          Ca o concluzie, aveti grija ce va doriti, ca s-ar putea sa se intample. Ganditi pozitiv!

10 comentarii:

Claudia spunea...

Ce fain, Cristina! Sa iti ajute Dumnezeu pe drumul nou! Si eu schimb macazul serios anul acesta:) Si multe persoane din jurul meu. O fi anul schimbarilor?:)

Anonim spunea...

SUCCES !

simf spunea...

vitei? tractor? soare-n plete? cizme de cauciuc? vreau si euuuuuuuu :)

cristina spunea...

Cristina, ma bucur ca felul tau haios de a fi a dat rezultate si perioada grea s-a scurtat binemeritat. Sa vezi ca te vei simti bine in mijlocul acelor oameni, iar mirosul o sa fie un inconvenient mult mai mic decat sefa nebuna si nesimtita.

Ana-Maria spunea...

Ohooooo...daaa! :)))
Bravo de schimbare si iti doresc mult , mult succes! Si rabdare! Cand te apuca dracii pe subalterne , aminteste-ti cate ti-ai luat tu pe dindos , subalterna fiind 😉
Abia astept sa citesc cum ti-a placut la job....

CCristinaC spunea...

* Claudia, multumesc frumos! Sa ai succes si tu cu schimbarile pe care le faci!

* Anonim, multumesc! :)

* Simona, te astept pe la mine, dupa ce ma instalez! Nu e departe :)

* Cristina, multumesc frumos! Cred cu tarie ca numai optimismul meu imi aranjeaza viata in bine. :) Sunt convinsa ca voi fi foarte bine :))

* Ana, multumesc frumos! Sunt hotarata ca, daca ma apuca dracii rau de tot pe fete si nu se poate cu numaratul pana la 10, sa ies la o tigara. Mai bine fumez, decat sa ridic vocea la ele. Si eu abia astept sa scriu despre noul job. :)

Mihaela T. spunea...

Succes maxim atat in noul drum profesional cat si in cel personal!
Abia astept povestirille din primavera si vara, cand va incotii firul ierbii si vor aparea floricelele. Bineinteles si vitelusii. :)

Stanuta spunea...

Era de asteptat ca lucrurile sa intre pe fagasul normal, nu?
Vreau poze pe tractor si cu viteii!

CCristinaC spunea...

* Mihaela, multumesc frumos! Vor veni povestile cu siguranta :)

* Stanuta, ai mare dreptate. Dupa ploaie vine soarele :) Bineinteles ca vor fi si poze :)

o femeie spunea...

tii, felicitari pentru schimbare! sa fie un inceput primavaratec!