Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 17 martie 2015

Lucram sau filozofam?

         Nu stiu altele cum sunt :) insa eu nu pot sa am mintea ocupata fara sa am si mainile ocupate. Obicei de pe vremea cand fumam. Mainile trebuie sa faca ceva. Astfel, in momentul in care vreau sa vad vreun film, vreo emisiune sau pur si simplu sa ascult muzica, atunci musai trebuie sa am ceva de lucrat. Mainile trebuie sa creeze.
        La fel se intampla si daca scopul principal este de a lucra ceva. Musai trebuie sa am mintea ocupata. Un film, o emisiune, muzica, etc. alese in asa fel incat sa-mi creeze "karma, zenul si feng suiul" :) Nu o sa ma uit niciodata la un film horror, la vreo emisiune de si cu barfe (energii negative) si nici nu voi asculta muzica ce-mi va agita neuronul. Voi face in asa fel incat mintea sa-mi fie ocupata cu ceva ce-mi va aduce ceva invataminte, o stare de bine si/sau energii pozitive. 
         In cazul in care nu am mintea ocupata, e cam rau, ca gandesc. Si gandesc existential, adica :))) Incep de la facerea lumii, la propriu. O prietena mi-a zis sa nu ma grabesc ca si lumea a fost facuta in sapte zile. Eu i-am zis ca-n sase. Ea, nu, ca-n sapte. "Breee duduie, in sase zile, ca-n a saptea Dumnezeu a stat!" N-am dreptate?
In ziua a sasea zicese ca 
" Şi a făcut Dumnezeu pe om după chipul Său; după chipul lui Dumnezeu l-a făcut; a făcut bărbat şi femeie." (...)
"Şi a sfârşit Dumnezeu în ziua a şasea lucrarea Sa, pe care a făcut-o; iar în ziua a şaptea S-a odihnit de toate lucrurile Sale, pe care le-a făcut."(...)
Deci s-a odihnit in ziua a saptea.
Ce credeti ca a facut in a opta zi?
"Atunci, luând Domnul Dumnezeu ţărână din pământ, a făcut pe om şi a suflat în faţa lui suflare de viaţă şi s-a făcut omul fiinţă vie." Ati ghicit, l-a facut pe Adam!!!! Atunci cine erau cei doi, barbatul si femeia, facuti in ziua a sasea? Nu incercati sa-mi raspundeti cu nu stiu ce taine, ca nu tine.:)))
           Alta chestie e ca mi-am dat seama ca minunatul Cal al lui Fat Frumos, ala, de maninca jar, chiar a existat. Ce, nu credeti? Pai daca Sarpele a vorbit cu Eva, de ce nu ar manca si Calul, jar? Ete asa imi dau eu seama ca povestile nemuritoare au un sambure de adevar :))) Unde gasesc un Cal d'asta? Nu de alta, da m-as marita cu el, ca tare viteaz mai era si priceput in toate. Stiu sigur ca daca-l pup se transforma in print. Si daca se tranforma in broscoi? Ah, minte neocupata! :)))
          Tot cu mintea neocupata, mi-am dat seama ca tot barbatii sunt la fel. Nu, nu i-am cunoscut eu pe toti. Nu va grabiti sa ma catalogati drept curva. E de ajuns sa ma uit la Adam, care-i originea masculilor (cica), si imi dau seama ca barbatii de azi, n-au nici o vina. Cum sa-si asume barbatii de astazi ceva responsabilitati, cand
-Şi i-a zis Dumnezeu: "Cine ti-a spus că eşti gol? Nu cumva ai mâncat din pomul din care ti-am poruncit să nu mănânci?"
-Zis-a Adam:"Femeia care mi-ai dat-o sa fie cu mine, aceea mi-a dat din pom si am mancat".
          Sesizati si voi ca a dat vina repede, repede, pe femeie. El nu mancase cu buna stiinta. L-a hipnotizat Eva sau i-a bagat cu forta pe gat. Nu cumva a si mestecat ea in locul lui? Cum va spuneam, barbat adevarat :)))
          As mai avea ceva gandiri d'astea, de la facerea lumii, da' zic sa nu va oripilez prea mult, astazi. Mai pastrez si pentru alta data. Chiar ma gandesc daca sa va povestesc sau nu o scurta discutie cu o calugarita, dar nu sunt inca sigura ca se poate spune pe blog. 
          In cazul in care vreti sa ma afurisiti si sa dati cu pietre pentru cele scrise mai sus, va invit s-o faceti, insa as vrea sa va amintesc ca totul in viata functioneaza ca un bumerang. Va asumati riscul. :) Pina la o viitoare discutie pe tema l-as cam cita pe Sf. Pavel care a zis "Cercetati-le pe toate dar pastrati-va cele de trebuinta".

7 comentarii:

cristina spunea...

nu zici tu chiar rau ce zici acolo, dar stii despre ce nu te-ai exprimat? despre faptul ca ne tragem cu totii din acelasi cuplu, deci ... ? si dupa ce ca eram toti asa, a mai venit si potopul, din care s-a salvat o singura familie, a lui Noe, ... deci? cine suntem cei ce-am repopulat ulterior pamantul?
na, ca poate n-aveai la ce sa te gandesti :))

CCristinaC spunea...

Neeee!!!!!! M-am gandit eu si la astea, dar am asa niste teorii interesant aberante, incat mi-e cam teama sa le scriu :)))

cristina spunea...

oare de ce te inteleg? :)))

CCristinaC spunea...

Pentru ca mintile luminate gandesc la fel :)))

o femeie spunea...

Am o colega de munca indianca. In trecut, a mai lucrat in Singapore si in America pt scurte perioade de timp. De Craciun a fost in vacanta in Miami. A zis ca toti barbatii sunt la fel, degeaba a traversat lumea :)

CCristinaC spunea...

Pi vezi? Toti se aseamana cu Adam :)))

Ana spunea...

Doamna , io vreau relatarea despre discutia cu calugarita.Pun pariu ca a fost o discutie extrem de fascinanta.
Apropos de Adam si al'lalt de i-a scos Sefu' mucii din nas cu gura: Adam e una , ala era altu'. Nu e aceeasi ches'te , da?Sa ne intelegem!Io asa am priceput...Adam era ala din Rai , ala de lut era un pulean de pe sol... :P :P :P
Hai te pup si sa ai weekend fain! :)
Nu uita o postare cu povestea cu calugarita , asa , pentru sufletelu' meu! :D