Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 21 decembrie 2014

Inceput de vacanta :)

          Ioi Doamne, uite ca veni si vacanta! A mea, nu a copiilor, ca merit si eu. I-am si zis sotului: "Sa nu dea vreun sfint sa ma trezesti maine dimineata, ca te alerg tot orasul. Sunt in vacanta pina pe 5 ianuarie". Nu de alta, da' de 1 decembrie a avut grija sa-mi dea desteptarea la ora 7, iar eu imi facusem planul sa apuc macar 9 in pat. 
         Si, cum asta e moda in România, a venit vacanta si eu sunt nepregatita. Nu tu planuri, nu tu programe, nu tu schite sau scheme, nu lista pentru meniu, nu lista de cumparaturi. Noroc ca am luat cadorile din timp. :))) Asadar, maine dimineata, la cafea, musai sa trec pe hartie ce si cum am de facut.
         Printre altele, trebuie sa-mi strimtez o rochie pe care am cumparat-o de la Bonprix si care e buna peste sani si peste solduri, dar mai merge strâmtată pe talie si trebuie sa-mi fac doua coliere. Am doua rochii noi si nu sunt hotarita pe care s-o imbrac de Revelion. Nu merge acelasi colier de la una la alta, pentru ca una are decolteul rotund, la baza gatului, in timp ce cealalta are decolteu in v, fiind o rochie petrecuta. Bine, ideal ar fi sa ma hotarasc ce rochie imbrac si apoi sa fac colierul, da' nah, sunt femeie complicata :))) trebuie sa mentin standardele :)))
          Si mai fain este faptul ca suntem toti in carantina. Gripa cu tuse urita si cu guturai. Aproape ca mi-am pierdut si vocea. Si ce credeti? A venit popa cu icoana in seara asta. Ne-a prezentat mama, frumos, aliniati in hol si... cand sa-mi intinda mie icoana, n-am de lucru si-l intreb pe preot :"E sigura treaba asta cu pupatul? Nu de alta, da' suntem in carantina si n-as vrea sa-i imbolnavim si pe altii." Bineinteles ca, initial, nu a stiut ce sa zica, da' si-a revenit repede si m-a asigurat ca nu :))) M-am uitat la mama, era verde :))) Ea nu concepe sa vorbesti asa cu un popa :))) Ca sa dreaga ea busuiocul, l-a intrebat cum face sa se programeze pentru Moliftele Sf. Vasile. Preotul ii spune sa-l sune maine seara, dupa ora 10. Iar ma maninca limba si intreb:"Si sotia ce zice cand va suna muierile la orele astea?" No, ca daca nu-l apuca pe popa rasul, ma paruia mama cat sunt de mare :))) Intr-un final ne-am spus "la revedere" si, dupa ce a inchis mama usa, imi zice printre dinti: "Parca nu aveai voce!" Ete ca la nevoie am :)))
           Daaaaaaa si sunt in vacanta, lume draga! Azi am fost la la ceva cumparaturi. Nu pentru mesele de sarbatori, pentru altele, da' asta e alta poveste, ca fara poveste, nu se poate. V-o spun maine :)
          O saptamina superba va doresc!

Niciun comentariu: