Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 24 iunie 2014

Bobi

          Salut! Eu sunt Bobi si am ajuns în curtea asta nu de mult; anul trecut, când a apărut legea cu eutanasierea câinilor. Am fost maidanez. Acum sunt "de curte". Am mâncare, apă și dragostea stăpânilor. Si eu ii iubesc pe stăpâni. Nu înțeleg de ce se feresc când vreau să-i ling pe față. 
          Nu suport pisicile. Le alerg... una nu mai sta prin curte. Acum mi-au pus lanț. Lung, dar lanț. Mă eliberează sub supraveghere. Nu cred că-mi place, da' cică nu sunt cuminte. Nu știu ce înseamnă, dar cred ca e legat de faptul că-mi place să alerg găinile. Când sunt fără lanț, reușesc să trec de toate obstacolele și ajung în ograda cu găini. Si le alerg, și le zburătăcesc, și ele aleargă, dau din aripi să zboare și cotcodăcesc... Cel mai mult îmi place când le zboară fulgii :)))
          Nu-mi place să stau la poze. In poza asta m-a prins când il rugam pe Gabi sa ma lase la el, in gradină. Nu știu ce le-a venit și ăstora, că, de când au pus trei roșii și doua fire de mazăre, nu mă mai lasă să alerg prin lucernă și prin vie. Nu de alta dar vecinii au o cățelușă frumoasă și nesterilizată... iar mie mi-e foarte ușor să ajung la ea prin portița din gradină. "Gabi, deschide poarta, fir-ar roșiile tale..."

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ce simpatic e obraznicatura asta mica! :)))))

CCristinaC spunea...

Este... si noi il iubim si el stie si profita... :)))

mihaela spunea...

Dragut foc, si ai mei au boala asta cu antrenatul gainilor, mai nou se simt talentati si la aranjatul trandafirilor dar deh oameni sunt si ei, le treci cu vederea :P

CCristinaC spunea...

Obisnuiam ca, atunci cand ii dadeam drumul in curte, sa inchidem portita la gradina cu flori, dar... il gaseam oricum in gradina, marcand arborii tuia ai cumnatului meu :))) L-am urmarit si am inteles ca e prea istet pentru noi. Sarea in gradinita de pe o stiva de lemne, aflata langa gard :)))