Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 30 martie 2014

Paturica bebe

          In sfârșit, am terminat păturica pentru bebelină.  Păturica are forma pătrată cu dimensiunile de 76 x 76 cm, am folosit un număr de 100 de granny squares, cărora, după unire, le-am mai făcut o bordură de patru rânduri și colțișori. Am observat că, la păturicile din granny squares cu fir mai subțire, e nevoie de bordură și colțișori, pentru că au tendința să se onduleze, oricât de bine ar fi fixate la blocat. Eu am spălat-o ieri dimineață și am lăsat-o toată ziua la blocat. Pătrățelele stau întinse, doar bordura și colțișorii dau impresia de ondulare.



Detaliu colțișori
          Nu sunt în grafic, ca și termen de execuție, dar am ca scuză situația tensionată prin care am trecut, cat și faptul că am ales să-mi petrec sâmbetele în gradină, la munca fizică intensă. :) Urmează să mă apuc de rochiță. Prima rochiță crosetată. Sper să și iasă. :)

7 comentarii:

Anonim spunea...

Este foarte frumoasa....si muncita! :)) Ai rabdare,nu gluma!
Sigur iese si rochitica , nu se poate altfel.

cristina spunea...

a iesit superba, dar ai avut rabdare la coltisorii aia, nu gluma! cum adica nu esti in grafic, a facut cumva bebelina 18 ani? :)) Daca nu, esti!

CCristinaC spunea...

Ana, multumesc! Rabdare nu prea am, dar am nervi. Multi si pe care ii impletesc, ca sa treaca :)))

CCristinaC spunea...

Cristina, esti mortala :))) Ma referam la graficul meu cu lucruri de facut:))) Bebelina vine cam saptamana viitoare. Bine ca nu trebuie sa vorbesc cu doctorul s-o mai lase putin in burtica pina termin eu paturica :))) la fel ca in reclama :)))
De coltisori m-am speriat la inceput dar acum ii iubesc de mor. :)))

anca spunea...

Cristina este minunataaaaa! Bravo, foarte foarte frumoasa!

CCristinaC spunea...

Multumesc Anca!

Anonim spunea...

I simply couldn't go away your website prior to suggesting that I actually loved the usual info an individual provide for your guests?
Is gonna be back incessantly to check out new posts

Stop by my site ... Doodle Jump cheats Mediafire