Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 19 august 2013

Copilasi :)

          Pentru că toate în lumea asta vin după un program stabilit - una caldă, una rece, am fost în acest weekend la Caransebeș, la fratele meu, să facem obiceiul tăierii moțului fiului său cel mic - finul nostru. A fost o reuniune în familie, fără nus' ce pretenții, unde copii au fost vedetele.
          Dacă anul trecut, în primăvară, la botez, finuțul nostru arata asa
acum putem spune ca e ditamai bărbatul :))))))) (in devenire)
          Are aproape toți dințisorii, fuge de nu ne ținem după el, știe clar să ne comunice ce vrea și are grijă să-și altoiască fratele mai mare :) spre disperarea părinților săi :)))
         Ei sunt nepoții din partea fratelui meu. Pe cel mare l-am pregătit și în acest an pentru scoală și promit sa fac o postare separată despre ce am luat și cat a costat.
       Ne-am simțit bine la fratele meu, de altfel noi ne simțim bine cu copilași în preajmă. Urmează o săptămână grea în care vom consuma toată energia acumulată în weekend dar... duminica viitoare merg la vărul meu care are două fetițe :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce gorobeti simpatici! Sa va traiasca sanatosi!

CCristinaC spunea...

Saru' mana! Si voi sa fiti toti sanatosi!