Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 2 iunie 2013

Să mă mai si laud :)

Păi  dacă nu mă laud eu, atunci cine? Pentru un psihic ok, omul mai trebuie și lăudat, dar pentru că nu prea mai știm să facem asta, dar știm bine să inventăm răutăți la nevoie,  cred că e benefic să mă laud singură. Oricum omenirea nu știe ce am făcut eu azi. :)))
Să încep cu începutul. M-am trezit pe la 6 jumate dimineață și m-am tot întins până la 7. As fi vrut eu să dorm mai mult, dar mi-am amintit că mă pusesem în pat pe la miezul nopții. Ca să dorm dimineața mai mult, trebuia să mă pun la somn pe la 2 chiar 3 dimineața. Am organismul setat pe maxim 7 ore de somn. După, e doar chin. Si, ca să nu mă chinui, am zis că, tot se prevede a fi zi cu soare, să fac ceva curățenie. Se pare că vrednicia mea s-a trezit prima. :))) Ea e setată pe mai puține ore de somn. :))) De obicei fac curat doar dacă am în plan această acțiune, nu mă hotărăsc pe loc. Trebuie pregătire psihică. :) Recunosc că îmi place foarte tare să simt căldura unui cămin curat dar tot trebuie plănuit
Așadar și prin urmare, nu aveam în plan să fac curat, de fapt, nu aveam în plan nimic. Poate doar să lenevesc undeva la soare, pe o piatră, ca o iguană. :))) Si uite asa  mi-a schimbat vrednicia planul și m-a dat jos din pat, trăgându-mă de mânecile de la pijamale, că e cazul să le scurtez deja. Ce, comentați că încă dorm în pijamale cu mânecă lungă? Păi da, că sunt bătrână și oaselor mele, de vreo treizeci de ani casă pentru reumatism, le este frig. A, mi-am pus și șosete și încă dorm cu pilota. Bine, recunosc, mai mult peste pilotă. :)
Cum spuneam m-a împins vrednicia de am făcut o grămadă de treabă azi. Mai împinsă, mai trasă, am spălat doua rânduri de rufe, am schimbat lenjeria de pe pat, am spălat geamurile de picurele de praf (d-alea lăsate de ploile recente) am curățat și udat florile din balcon, am aspirat, am șters praful, am spălat faianță, gresie, parchet și... la ora 11 eram gata cu toate. Nici mie nu îmi vine sa cred. Bine, nu vă închipuiți că m-am apucat să mut mobila și nici perdele nu am spălat... da' nici de ochii soacrei nu e. Mai pe la jumate :)))))) La 11 și 30 de minute beam un nes cu cola și vreo patru cuburi de gheață. Nu prea obișnuiesc un astfel de cocteil da' azi avusei poftă, și, de ce a nu recunoaștem, l-am meritat :))) Am mai stat o jumătate de oră la telefon cu o prietenă, apoi am plecat în oraș. M-am schimbat, m-am machiat, mi-am pus giogele (bijuuri) și am plecat la plimbare. La mine e nenorocire să trebuiască să iau ceva, repede, de la magazinele de la parterul blocului.  Nu ies nemachiată și fără giogele. :))) Să nu-mi veniți cu "ești măritată, poți ieși oricum" că nu tine. Nu se știe de unde apare Zmeul, că zău, de la o vârstă încolo te cam sictirești de Făt Frumos :)))))))) Bine, trebuie să recunoaștem că Făt Frumos e... nimic. Calul e bărbatul adevărat :))) Fără cal, Făt Frumos nu ar trece de porțile împărăției :)))
Na, că m-am luat cu povesti nemuritoare. Ce-mi mai place să trăncăn... 
Spuneam că am plecat în oraș, pe la magazine. Am luat vase pentru Mosii de Vără. Știu, știu că mai sunt trei săptămâni până atunci, dar prefer să iau acum, când am de unde alege. Am luat seturi - platou cu bol și cană. Portocaliu cu alb și gărgărițe. :) Le voi duce la fetele vărului meu. Sper să le placă. Am înțeles că seturile de anul trecut au fost "puse bine" de fete. :))) Dacă mă duc cu vase de acum pin' s-or mărita, le fac și zestre :))) 
Să revin, că o iau pe arătură rău și nu mai apuc să mă laud sau nu mai aveți voi răbdare să citiți. :)) Am ajuns acasă după vreo două ore că deh, oraș mic, lume multă de salutat și schimbat două vorbe. 
Ei, și acuma vine moțul de pe ... vrednicie. Am reușit să scot mașina de cusut din dulap. Dacă o mai lăsam mult făcea sigur pânze de păianjen. :))) Când am pus-o pe masă mi-am dat seama ce dor mi-a fost de ea.  Sigur i-a fost dor și ei de mine că prea mi-a ascultat comenzile. Nici nu ii setam  bine acțiunile, că ea știa ce are de făcut. :) Am modificat doi pantaloni de trening și mi-am râs de nădragii de la o pijama. Cei de trening erau luați de la magazinul de 13lei, fără să-i probez, în urma cu vreo doi ani. Da, da, nu vă mirați, de atunci zac prin dulap. Mă mir că nu i-am donat până acum. La unii am strâmtat partea de pe burtă pen' că era largă rău și arăta jalnic și, de asemenea, le-am strâmtat cracii. La cea de-a doua pereche am stricat tivul și l-am făcut din nou, lungindu-i taman cat trebuie. Operațiunea asta am făcut-o cu acul dublu. Mi-a luat ceva timp să înțeleg cum, puii mei, pun ața în ace, dar m-am descurcat, că-s fată isteață (ce ma mai laud...) Pantalonii de pijama nu puteau să aibă altă soartă decât cea pe care le-am trasat-o eu. Azi am fost dumnezeul pantalonilor de pijama. :))) Materialul lor, un finet moale și care, fiind atât de vechi, nu mai lasă scame, ajunsese să se destrame pe lângă cusături. Am mai incercat eu să-i "remaiez" da' ei nu și nu. Ii durea capul ca pe șarpe. Ei, și i-am făcut bucăți, le-am făcut tiv  și au ajuns cârpe la bucătărie. 
Hooo, nu săriți ca s-au inventat rolele de hârtie pentru bucătărie. Am și d-alea da' nu mă simt eu bine fără prosoape de pânză. De altfel, am făcut câteva bucăți de cârpe mai mici cu care să înlocuiesc lavetele pentru spălat faianța. Or fi ele lavetele din microfibră, da' sunt cam scumpe pentru niște cârpe și nici nu am mai găsit din cele pe care le folosesc eu. Am luat mai multe pe vremea magazinelor Plus. S-a dus Plusul, s-au dus și lavetele mele. :))) Dar nu-i nimic, azi am făcut și ceva economie și mi-am făcut și mâna la tras drept la mașină. 
Într-un final am făcut repede, repede, și o floricica crosetată, pe care am să o montez pe o husa de telefon care urmează a fi cusută din material de blugi.
Dacă vă întrebați ce rost are luminarea în poză, ei bine, am obiceiul ca, din când în când, dar mai ales când fac curățenie, să aprind și o lumânare a cărei flacără să ardă energiile negative din casă
Una peste alta, ce ziceți, am fost vrednică astăzi? La vorbă sigur am fost, că iată cat am trăncănit. :)))
E ora 01.20. Ar trebui să mă bag în pat pentru că mâine nu mă pot trezi la 10. Azi se putea, dar am pierdut ocazia. :))) Mâine mergem în târgul săptămânal să luam legume și fructe de la țărani. Poate găsesc și căpșuni. As face dulceață. Gata, c-o dau în bucătăreală...
O duminică plăcută sa aveți!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte vrednica! Te astept si pe la mine! :))
May fata draga , m-ai dat gata cu Fat-Frumos si Zmeul Zmeilor! :)))) M-ai convins : daca pana azi inca mai stateam sa ma gandesc daca sa ies sau nu manchiata pana la coltul bocului , de azi sigur ma machiez "no matter what".Am zis! Io-s dornica de Zmeul asta , ca Zmeul din dotare a inceput sa dea rateuri! :))))
Te pup si bravo ca ai croitorit! Io m-am lasat pe tanjala!

CCristinaC spunea...

Ana, nu mi-ar strica o plimbare la Timisoara, chiar daca e sa te ajut la curatenie :))) Imbinam utilul cu placutul.
Legat de Zmeu si Fat Frumos, trebuie sa recunoastem ca si Ileana Cosinzeana, cu timpul, se cam transforma in Zina Silviculturii recte Muma Padurii :))) Hai sa fim cinstite, da' doar intre noi. Zmeii si Fetii nu trebuie sa stie. :)))
Si da, nu ies nemachiata si fara giogele. Nu ma simt ok. E ca si cum as iesi fara ochelari. Ma simt pierduta in spatiu :)))
Te pup!