Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 31 decembrie 2012

Bilanț :)

Este un obicei, să faci planuri la fiecare sfârșit de an. Eu nu fac, pen' că nu mă țin de ele. Pot însă să fac un bilanț pentru 2012. Anul acesta am reușit să scap de datoria la bancă. E super libertatea financiară. Mi s-a părut atât de ciudat să am mai mulți bani decât de obicei... Chiar nu am știut ce să fac cu surplusul :))) I-am pus la rezerve. 
Am călătorit și am avut parte de un concediu minunat.
 Mi-am făcut prieteni noi și am renunțat la o prietenie mai veche. Uneori este nevoie de o ruptură, atunci când oamenii îmbătrânesc și, odată cu ei, compatibilitatea. 
Am reușit să trec peste un pui de depresie. Am conștientizat că ceva nu e în regulă, am găsit problema și, pentru că nu avea rezolvare, am învățat să trec peste ea. Știu că orice problemă are rezolvare, dar rezolvarea problemei mele ducea la rănirea unor persoane dragi și nu am vrut. 
Tot anul acesta am râs mai mult, am și plâns, am iubit, am fost iubită, m-am bucurat și am fost dezamăgită, am descoperit, am experimentat, am reușit și am eșuat, am visat mult și uneori m-a pocnit realitatea în cap, pe scurt, am trăit.
Am intrat în 2012 cu ideea de a fi sănătoasă, voi continua cu aceeași idee. In afară de sănătate, liniște sufletească și familia alături, nu-mi mai trebuie nimic. 
Vouă, cei ce treceți pragul blogului meu, vă mulțumesc. Vă mulțumesc că ați citit postările mele și ați vorbit cu mine.  Să aveți parte de un an 2013 fără ghinioane :) să aveți parte de sănătate, voi, și toți cei din jurul vostru, să-i aveți pe cei dragi aproape, să găsiți puterea de a trece peste obstacole și să fiți fericiți
La mulți ani!

Niciun comentariu: