Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

vineri, 2 noiembrie 2012

Proiect crosetat - alta paturica

După cum spuneam în postarea anterioară, urmează să croșetez o păturică pentru o bebelină, de data aceasta. Firele vor fi tot Red Heart Baby, în nuanțe de alb, roz, galben, mov, roșu și verde. Deși am lucrat mult timp cu tipul acesta de fire, astăzi sunt nemulțumită de gama restrânsă de culori. As fi vrut culori mai vii nu pastel, dar asta e, ne descurcăm cu ce avem. Noroc că are notă mare la calitate, firul ăsta. :)
Ghemul alb din fotografia de mai sus e, de fapt, rozul care, după ce că e pastel, mai are parte și de o poză făcută de un fotograf amator rău de tot. :)))
In altă ordine de idei, soțului meu i-ar trebui ceva șosete mai grosuțe și ma gândesc să-i tricotez unele, chiar dacă nu am mai pus mâna pe andrele cu două vârfuri, hăt, din copilărie. Am găsit ceva explicații într-o revistă "Lucru de mână" din toamna lui 2009. Cine păstrează, are... :)))
Voi ce proiecte mai aveți?

Niciun comentariu: