Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 5 august 2012

In Delta (2)

In sfârșit, am reușit să găsesc ceva timp liber pentru partea a doua  a descrierii vacantei în Delta.:)
Această parte va conține mai mult poze făcute din barcă, în plimbare pe canale. Peisajul e greu de descris. Mirific, e prea puțin spus. Nu cred că reușesc să redau în cuvinte frumusețea locurilor și nici fotografiile nu spun prea multe. Trebuie sa mergeți să vedeți. Ce pot să spun e faptul că m-am simțit ca și când m-as fi întors la origini, deși sunt născută la sute de km depărtare. Cred că oriunde as fi, în natură, eu mă întorc la origini, dar asta e altă poveste :))) 
Iată poze:
 Din păcate, turiștii nu se pot abține de la a rupe nuferi, deși sunt protejați :(
Sper să vă formați o părere din imaginile de mai sus. Pozele nu sunt profesionale ci sunt de amator neîndemânatic :)))

Niciun comentariu: