Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 8 iulie 2012

Masa de duminica

Stim cu toții că într-o familie comunicarea este liantul unei bune conviețuiri și, ce prilej mai bun pentru comunicare ar exista, dacă nu masa de duminică? Așadar, în această duminică vă invit la masă și la comunicare. Am pregătit ciorbiță de cartofi noi cu ceapă, ardei, morcovi și leuștean
tocăniță cu multă ceapă tăiată solzișori, ardei, morcovi, roșii proaspete, mărar și copănele de pui
salată de dovlecei rași pe răzătoare, căliți puțin în sucul propriu și amestecați cu sos de usturoi și smântână
iar ca desert fructe proaspete -  piersici și caise (preferatele mele)
Pentru fructe nu garantez că sunt de la noi, deși vânzătoarea asa susținea, dar legumele sunt din gradina unui gospodar din zonă
Dacă v-a plăcut, lăsați mesaj să vă mai invit la masă. :)
O duminică plăcută și răcoroasă să aveți!

2 comentarii:

elly spunea...

eu vin la masa daca imi scoti carnea din meniu, arata foarte bine masa ta, esti minunata! de fapt nu o scoate ca am ce alege de pe masa!

Sa ne fie de bine!

CCristinaC spunea...

As scoate eu carnea de tot din meniu, numai ca am sotul carnivor :)))
Te astept si la alte mese "de vara" :)