Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 17 mai 2012

Set agate verzi cu jad alb

Nu știu cum se face că, de cite ori îmi propun să am o perioadă mai liniștită și să beneficiez de cât mai mult timp în care să lucrez de mână, atunci parcă mă aglomerez mai tare și visele mele rămân doar la stadiul de vise sau schițe creionate pe hârtie. Asa se întâmplă și în această perioadă, cu diferența că, în ciuda programului încărcat,  am reușit să mai și lucrez cate ceva, mai mult brațări simple din chipsuri de semiprețioase care se poartă muuuulte pe o mâna, după cum zic cele care mi le-au comandat. Păcat că nu am avut timp să le fotografiez, dar multitudinea de culori era chiar amețitoare. :)
Am reușit să mai lucrez și un set de agate verzi cu jad alb și mărgele floare, metalice. P-ăsta l-am pozat. :) Iată-l:
Mie mi-a plăcut mult combinația de culori. Vouă?
 

Un comentariu:

Silvia spunea...

Si mie imi place. Felicitari si spor in continaure!