Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 16 aprilie 2012

Din ziua de Paști

Nu știu de unde moștenim, noi românii, acest obicei de a pregăti multe bucate de sărbători, însă e clar că sunt româncă și, oricât as încerca să mai tai din felurile de mâncare puse pe masă, nu reușesc. Am renunțat în acest an, la salata boeuf și la un alt fel de prăjitură. Salata mi se părea "mortală" alăturată drobului și oricum aruncam mare parte din ea. Folosesc maioneza făcută în casă și știți și voi că își schimbă culoarea și textura în două zile. Întrucât erau prea multe mâncăruri, ajungeam sa o arunc aproape neatinsă. Voi face o porție peste vreo săptămână. :)  
Oricum, am avut ouă vopsite cu vopsea lichidă "Carmin" rosu, verde, albastru, galben și indigo. In plus, am folosit și în acest an foițele speciale, de data aceasta cu ingerași și imagini din povești.
Am avut și o "nebunie" de drob. Nu știu ce am pus în plus, că a ieșit mai bun decât de obicei. Am folosit aceeași rețetă. Poate am pus mai multă dragoste pentru familia mea. :)
Friptura de miel
  alături de o salată maaare din lăptuci de la țară, ceapă verde, ridichii și castraveți  
și un sos cu mujdei de usturoi, castravete și smântână
Ca desert am avut tort amandină
și pască
Nu a lipsit cozonacul, numai că el a fost de la cofetărie, ca și înghețata. :) Nu va închipuiți că am mâncat din toate la o masă, că ar fi însemnat să ajungem la spital. 
De băut, am băut vin alb demidulce, producție Republica Moldova, apă și cafea. De sucuri nu s-a atins nimeni. :)
Nu am plecat de acasă caci a plouat în reprize. Ne-am bucurat, însă, de aerul curat pe care îl aduce ploaia și ne-am bucurat de bucuria naturii udă. Să nu râdeți de mine, dar după  fiecare repriză de ploaie mi se părea că natura se bucura, căci apărea și o raza de soare. :)  
Sâmbătă, după ce am terminat treburile, mi-am făcut curaj și am văzut filmul "Patimile lui Hristos". Mie îmi trebuie curaj să văd acest film, pentru că rămân marcată pentru o bună bucată de timp. Asa am ajuns la concluzia că, dacă natura s-a revoltat la răstignirea lui Hristos, la Înviere și natura se bucură. Gânduri de om "nebun" în căutarea drumului drept. :) 
Am fost și la Biserică, la  Înviere, ca în fiecare an, și am adus acasă Lumina. Anul acesta am fost la Catedrala din centrul orașului, dar nu mă mai duc. A fost lume multă și foarte zgomotoasă iar organizarea a lăsat de dorit. Anul viitor voi merge tot la Biserica unde am mers dintotdeauna sau voi merge undeva la sat.
Voi cum ați petrecut? 
Un buchet pentru voi:

3 comentarii:

Izi spunea...

Ai facut destul de multe. Eu am facut mai putin, ca sa se manance tot. Am rezistat cu totii pana la 12 sa mergem la biserica (de obicei eu statea acasa cu cea mica). Ieri am petrecut in familie.

Magda spunea...

Hristos a inviat! Bune bucate ai pregatit! Foarte aspectuoase si cred ca si foarte delicioase. :) Eu ma bucur pentru toti cei care au ajuns la biserica/manastire sa ia lumina, caci eu am stat acasa cu copii. Poate la anul, o sa fie altfel. Poate va fi si vremea mai prietenoasa. Poate... Vom vedea.
Sa ai sarbatori linistite in continuare, draga mea!

corina spunea...

Cristina important e ca am trecut cu totii linistiti sarbatorilr Sfinte.
Eu am facut mai putina pregateala in ale mancarilor dar a fost bine.:)
Mie imi place cum povestesti esti o buna povestitoare! :)