Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 1 aprilie 2012

Despre săptămâna trecută (2)

E clar, încep să-mi fac un obicei din a comenta ce și cum a fost săptămâna trecută pentru mine. Ei bine, prima mențiune e că am avut mult de lucru la serviciu și am venit acasă cu vreo două ore mai târziu decât de obicei. Asta ar trebui să mă bucure, nu? Clienții au fost ca de obicei, din toate categoriile, dar eu am fost răbdătoare în cea mai mare parte a timpului. Să nu credeți că am reușit fără efort. Încă nu m-am autoeducat atât de bine, dar mai încerc. :) In schimb, văd că merge ca, atunci când mă enervez, să zâmbesc și să spun: "Atât poate". :)
In târgușorul în care locuiesc a început să se vadă apropierea sărbătorilor pascale. Gospodinele fac planuri pentru ce pregătesc pentru masa de Paște, bărbații caută mieii la ciobanii din zonă, iar în magazine începe să dispară vopseaua pentru ouă. Cu ouăle stăm bine, țăranii din zonă au de vânzare la 0,6lei/bucata.
Tot săptămâna asta, am aflat ca o prietenă are probleme în familie. Nu-mi este doar simplă cunoștință, dar nici prietenă foarte apropiată... așa, între și între, însă tot îmi pare rău pentru ce i se întâmplă. Aș vrea să o ajut dar, în cazuri d-astea e mai bine să taci și să asculți. Mai știam eu că nu e totul roz în familia ei (dar unde e totul roz?) însă nu știam că soțul a devenit și violent fizic. Ea e încă nehotărâtă și oscilează intre ce și cum să facă. :(  Situația îmi dă o stare de rău și îmi amintește de divorțul părinților mei.
De lucrat, am terminat fluturii (asta știți deja), am lucrat puțin la păturică (doar cu bleumarin și turcoaz) și am modificat câteva brațări pentru o prietenă. Iaca:
Si ca să închei în ton cu primăvara de afară, vă ofer câteva flori virtuale, care să vă aducă soarele în suflet pentru săptămâna următoare. 
O săptămână superbă să aveți!

3 comentarii:

cristina spunea...

saptamana faina si tie!

Silvia spunea...

Foarte frumase bratarile. frumoase au fost si inainte de modificare dar parca sunt mult mai frumoase acum! Multumesc pentru frumoase flori de primavara .
Sa ai un sfarsit de sapatamana frumos si raportul pentru saptamana aceasta sa fie unul numai cu vesti bune !

CCristinaC spunea...

Dragelor, multumesc frumos!