Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 28 februarie 2012

Mărțișoare :)

Toată lumea face mărțișoare și, cum nu lipsește martie din post, tot așa nu puteam să sar tocmai eu peste această perioadă a mărțișoarelor. Voi posta o parte dintre ele, căci pe multe le-am dat fără să apuc sa le fotografiez. :)




4 comentarii:

elly spunea...

Esti o persoana deosebita, mie cel putin imi bucuri sufletul cu fiecare sarbatoare! Faptul ca te gandesti la mine si imi pui un plic cu lucruri facute de mainile tale ma bucura nespus! Astazi chiar ma gandeam la tine cum mi-ai tirmis plicuri de fiecare data, oare astazi voi primi? ca un copil m-ai facut fericita! iti multumesc din suflet pentru gandurile frumoase si pentru martisor, deosebit si pentru felicitare, esti deosebita Cristina!
Multumesc, o primavara frumoasa si tie!

CCristinaC spunea...

Draga mea, bucuria si fericirea ta inseamna si fericirea mea. Daca reusesc sa-ti aduc zimbetul pe buze si, pentru citeva clipe sa uiti de grijile zilnice, pentru mine e o realizare si o bucurie.

Izi spunea...

Ei nu chiar toata lumea, eu nu am facut niciunul. Eu doar admir. Bravo voua care ati facut!

CCristinaC spunea...

Izi, dupa atita admiratie sigur vei face martisoare la anul viitor. :) Vorbesc din experienta proprie.