Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 14 februarie 2012

Alt premiu

Premiu - "Cute blog award"



Am primit un alt premiu. De data asta de la Magda . Multumesc frumos Magda!
Sa respectam regulile:
1.. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.

2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!
Iata si intrebarile:
1. Care este produsul de machiaj preferat?
    Tusul si mascara.
2. Trendul preferat in 2011...
    Oamenii care stabilesc trendul nu fac parte dintre cei pe care i-as asculta eu. Trend preferat - trendul meu. :)
3. Desertul preferat.
    Orez cu lapte
4.Culoarea preferata?
    Mov.
5. Care este ultim melodie ascultata?
    "Hava Nagila"  - Andre Rieu
6. Pisici sau caini?
    Pisici.
7. Care este prenumele tau?
    Cristina.
8. Spune ceva despre tine, ce nu ai mentionat pana acum pe blog!
   Nu prea am ce, caci sint o carte deschisa.
De transmis premiul, il transmit tuturor acelora care deschid blogul meu, caci imi este destul de greu sa aleg dintre blogurile mele preferate. Imi sint dragi toate, drept pentru care toate vor primi acest premiu.

Niciun comentariu: