Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 2 ianuarie 2012

Am petrecut...

Fuse, fuse si se duse. Revelionul, zic... si Craciunul... sarbatorile de iarna. Grija, alergatura, liste de cumparaturi, cadouri, emotii, pregatiri, musafiri dragi (si ei la noi si noi la ei), luminite, telefoane, mincare, bautura,  muzica, glume, veselie, chiuituri, artificii, pupaturi, urari... Tiii cita aglomeratia... Insa fericirea vine din toata aceasta aglomeratie de lucruri marunte. Cel putin la mine. De vreo doi ani, tin linga mine, de sarbatori, persoanele cele mai apropiate si mai dragi. Cercul s-a restrins destul de mult, insa prefer persoanele care stiu sa se bucure de lucruri marunte si simple, in loc de persoanele care nu pot sa se bucure decit daca vad "dusmanii" ca au cheltuit nu stiu cit pe cine stie ce fitzosenie/moft.
Sa revin... asadar, si sa va povestesc cum, anul acesta am facut cadouri foarte practice, respectiv produse pentru ingrijire corporala, cafea/ceai si bijuterii crosetate, pentru adulti,  iar pentru copii carti de citit/colorat, pixuri/creioane si cite o jucarie nu prea scumpa. Stiu ca nu e toata lumea ca mine, sa prefere florile in locul oricarui alt cadou, dar am considerat ca un obiect  practic este mult mai nimerit decit un obiect inutil, caruia nu prea stii unde sa-i gasesti locul. :) Cert este ca cei ce au primit cadourile au fost foarte multumiti, ceea ce nu poate decit sa ma bucure.
Pentru Revelion, tinind cont ca prietenii cu care am petrecut, au copilele mici, am preferat sa mergem in Pitesti, la spectacol. Am vazut "Trupa Veche" si "Bere Gratis", precum si un frumos foc de artificii. Imi plac artificiile muuuult de tot, dar prefer sa fie lansate  (oare asa se cheama?) intr-un mod controlat. Nu-mi plac pocnitorile, dar cred ca nu sint singura, clubul e mare. :)))  
Meniul pentru Revelion a suferit de asemena, mari schimbari in ultimii ani. Am renuntat la salata boeuf, ciorba de burta, sarmale... Mi se pare aiurea sa am acelasi meniu si de Craciun si de Revelion. Am ramas la un aperitiv bogat, friptura si desert. Anul acesta am pus la aperitiv  si o rulada din omleta, facuta dupa aceasta reteta. Iata o fotografie "furata", facuta rapid, inainte de a aranja cit de cit produsele pe farfurie, inainte de a pune maslinele si bruschetele cu rosii si mozzarella. Alaturi, se vad bolurile cu icre, ciuperci cu maioneza si macrou afumat cu maioneza.
Asta a fost inainte de a pleca la "artificii". Cind ne-am intors, am mincat friptura cu castraveti si gogosari acri, conservati din productia proprie, :) ca d-aia am muncit o vara intreaga, nu? :))))) Ca desert, am avut un tort facut dupa aceasta reteta.
Si o sectiune:
Nu a iesit ca in reteta din care m-am inspirat pentru ca nu am amestecat foarte bine gelatina in crema galbena. Dovada sint bulele de suc de portocale cu gelatina care se vad in crema. Oricum, a fost comestibil. Nu a patit nimeni nimic. :)))
Si gata, atit cu mincarea. Nici prea mult, nici prea putin. Ca si feluri sint multe, aperitivul fiind bogat, insa cantitatile au fost atit cit sa  nu ramina de aruncat. Nu suport sa arunc mincarea, in timp ce in alte parti, semenii mei mor de foame. 
In rest, muzica, joc/dans si voie buna. Am pasit in 2012 cu incredere in Dumnezeu si cu convingerea ca El va avea grija de necazurile si nevoile mele. Eu am datoria de a-mi trai viata in armonie cu oamenii (atit cit se poate) dar mai ales in armonie cu natura.
Va doresc sa aveti un 2012 asa cum vreti voi!

7 comentarii:

Ana-Maria spunea...

La Multi Ani in Noul An! Felicitari pt pregatiri, dar mai ales pt cadouri. Si eu sunt de parere ca micile atentii trebuiesc practice. Multa sanatate si putere de munca in orice iti propui. Pupici.

cristina spunea...

Ma bucur ca ti-au fost apreciate cadourile, ca ai reusit sa faci in asa fel incat sa iti fie bine de sarbatori, ca te-ai distrat si ca esti multumita. Asta conteaza cel mai mult.
Un an nou bun si tie si plin de sanatate!

Ninulescu spunea...

Tortul arata superfrumos, felicitari sincere !
Eu de cand nu mai pot manca nimic sarat nu ma mai omor atata dupa mancaruri exotice, am facut supa si niste friptura cu salata de varza, ca daca am fost si gazda si unic invitat nu mi-a fost frica ca o sa primesc reclamatii :))))

An nou fericit intregii familii va doresc !

CCristinaC spunea...

Multumesc frumos pentru urari! Daca e sa-mi doresc ceva muuult de tot anul asta, e sa reusesc si eu, dar sa conving si alte persoane, ca fericirea vine din lucruri marunte si ca tine de noi si de faptele noastre, sa fim fericiti. Doamne ajuta!

Lada cu minuni spunea...

La multi ani! Un an nou cu binecuvantari!

corina spunea...

Cristina tare fain povestesti.Ai tu sarnul tau....
Mi-au placut cadourile sunt foarte utile...
Un an nou fericit!

CCristinaC spunea...

Aurelia, Corina, sa aveti si voi un an cu liniste sufleteasca!