Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 6 decembrie 2011

Momente magice

Inteleg ca am fost cumintica anul asta, daca Mos Nicolae a gasit de cuviinta sa-mi lase in ghete si un parfum. E unul din parfumurile mele preferate si, am constatat, de-a lungul timpului, ca cei doi Mosi se aprovizioneaza de la acelasi magazin cu sotul meu :))) Nu ma pling, chiar apreciez ca nu dau banii pe chestii care nu mi-ar fi pe plac, ci merg la sigur.
Intrucit am o mare stare de bine, tin sa va induc si voua macar putin din ea si va invit sa vedeti clipul de mai jos.
La multi multi ani fericiti, sanatate multa si noroc celor care poarta numele Sf. Nicolae!
 sursa foto

2 comentarii:

Silvia spunea...

Multumesc pentru momentul magic! Mi-ai infrumusetat ziua.pup

CCristinaC spunea...

Si eu te pup, Silvia!