Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 31 octombrie 2011

Decoratiuni de toamna

In disperarea mea de a avea ceva decoratiuni de toamna, am reusit sa-mi fac un colt cu... tartacute. Ce altceva mai frumos decit tartacutele constituie decor de toamna? 
 Poate doar ceva gutui...
si tufanici :)
Va doresc sa aveti o toamna frumoasa in continuare!

4 comentarii:

Alexandra spunea...

Multumesc, Cristina, asemenea si tie!

Ela spunea...

O toamna frumoasa si tie,Cristina!Frumos coltisor! Iar gutuile...miami,miam!!

mb09 spunea...

Superba decoratiune de toamna.

CCristinaC spunea...

Multumesc frumos! Am constatat ca ar da mai bine cu ceva frunze galbene :)