Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 18 septembrie 2011

Amandine

Am fost invitati (din nou) si noi am profitat de invitatie (din nou) la curte, la fini. Am profitat, de asemenea, si de vremea superba care a fost astazi, in ciuda vintului in rafale. Si daca fina a facut ciorba de gaina la ceaun, pe foc de lemne, si gratar cu pui, porc si peste, m-am dus si eu (ca asa e frumos) cu o prajitura de casa- amandina. E prima data cind fac prajitura asta, iar reteta am luat-o de aici , cu doua mici modificari: am folosit unt in loc de margarina si mi-a cazut :) mai multa cacao in crema, dar e delicioasa.

 Sa nu rideti de moturile din frisca. La ultima tentativa de ornare, am reusit sa despic posul pe cusatura si, intrucit nu m-am invrednicit sa-l inlocuiesc, am apelat astazi la "sfinta punga" :)))) 
Voi mai face prajitura asta, insa data viitoare voi face compozitiile duble, sa-mi iasa prajitura mare, pe trei bucati de blat si doua straturi de crema, ca la cofetarie. 
A, stiti ce mi-a mai dat fina in schimb? Langosi cu brinza si marar. O bunatate!
Cu speranta ca nu vi s-a facut rau de la atita haleala prezentata, va doresc sa aveti o saptamina superba!

7 comentarii:

cristina spunea...

rau nu mi s-a facut, dar am pus vreo 2 kile pe colaceii din talie :)))

CCristinaC spunea...

Cristina, n-ai pus nimic, si oricum nu conteaza :)))) Ai alta treaba in viata, decit sa te uiti cite kile ai pus. :) Sa-ti mai zic ca au fost la pachet si langosi cu magiun???

cristina spunea...

mmm, cu magiun???? preferatele mele! ai si tu dreptate, ce conteaza kilele, cand langosile sunt ata de bune si trebuie si ele mancate de cineva? daca nu noi, atunci cine? :)))

ps: cand vreau sa comentez pe blogul tau, ma duce mai intai pe un site de votare. este optiunea ta, sau o fi "de la ei"?

CCristinaC spunea...

Cristina, tinind cont de faptul ca nu am mincat langosi de anul trecut iar gogosi de la "mosii de vara", mi-am permis acum. :))) Sa mai zic ca am baut si un pahar cu cola rece? Asta ca sa fie pacatul maaare. :)))
PS.A fost optiunea mea, dar am crezut ca e la alegerea celor care intra pe blog, sa voteze, nu ca sint trimisi direct. Am scos optiunea. Scuze! :)

cristina spunea...

nu era nici o problema, votam cu drag, doar ca ma speriasem ca o fi vreun virus, ca eu abia am scapat de unul si acasa mi-a expirat antivirusul, de aia am intrebat.
pune optiunea la loc si eventual anunta undeva, sa nu se sperie altii ca mine :)))

CCristinaC spunea...

Cristina nu o mai pun ca am verificat si ma deranjeaza si pe mine si oricum nu este importanta. :)

Anonim spunea...

vaaaai, cristina...ce bunatati ai pe aici..imi place mult blogul tau...sper sa am si eu unul in curand...pupici Alina-Gl